Jumaat, 5 Februari 2010

26hb Kena Liwat 27hb Relax Buat Kopi



Inilah muka anak muda yang paling musibat pernah wujud dalam sejarah Malaysia. Tidakkah dia tahu sumpah yang pernah dilafazkannya itu sedang mula menampakkan kesan. Orang ramai sedang mula mencemuh dan memalukan dia. Mentertawakan dia.

26hb kena liwat dan 27hb buat kopi lagi. Buat muka tak bersalah.

Sekarang pendakwa tak nak bagi senarai nama saksi untuk peguam bela.

Adilkah tu?

Buka mata la makcik - makcik Umno woii..
Buka matalah abang - abang dalam pemuda Umno woii..

LAGI MAU SOKONG UMNO?

2 ulasan:

  1. baik, mari kita bincang secara serius.

    mereka tanak bukak mata kerana mereka percaya:

    1. saiful berada di pihak yang benar kerana anwar tidak bersumpah - adakah dengan anwar bersumpah maka kes akan digugurkan? apakah perlunya anwar bersumpah dengan tuhan secara mubahalah sedangkan itu kerja beliau dengan tuhan? untuk mengelakkan fitnah? kes sudah disubmit pada peguam negara. laporan polis sudah dibuat. pertemuan rasmi saiful dan suami najib sudah dilakukan. apakah natijahnya kepada fitnah ini melainkan ia akan menjadi satu perbicaraan mahkamah yang jelas2 takde kaitan dengan islam sebab di malaysia mahkamah syariah takde kuasa?

    2. jika anwar dituduh sekali, mungkin fitnah, tetapi kalau dua kali, mungkin ada kebenaran - fahamikah anda keperibadian anwar yang sebenar? tahukah anda ilmu agama yang dimilikinya biarpun tidak setanding tuan guru atau sebagainya? lebih menakjubkan kerana beliau masih setia beristeri satu serta telah menghasilkan beberapa anak pula itu. tak cukup dengan isteri yang manis bertudung, anaknya juga kelihatan terdidik dengan ilmu agama yang baik. okeh, mungkin tidak mustahil untuk seorang yang mengaku kuat agama untuk menjadi penyumbaleweng. perkara ini telah dibuktikan. tetapi lihat pada institusi kekeluargaan beliau yang terbina utuh dan kuat biarpun beliau teraniaya terpaksa berpisah dengan keluarga selama 6 tahun menunjukkan anwar ada something yang lebih dari sekadar orang yang sangap nak main bontot seperti saiful.

    3. umno itu maksum, mereka telah banyak berjasa kepada orang melayu dan agama islam sementara pr itu bersekongkol pula dengan dap - siapa yang terlebih dahulu menjalankan perjalinan persaudaraan bersama bangsa lain? seperti yang kita tahu, umno pernah cuba membuka keahlian kepada bangsa lain dan menerima konsep Malayan Union (dalam istilah hari ini dipanggil 1Malaysia) tetapi mendapat tentangan keras dari founder umno. untuk tidak mengelakkan kekacauan, mereka menubuhkan perikatan untuk memberi kerjasama pada MCA dan MIC. seterusnya umno mengambil pendirian untuk mempertahankan ketuanan melayu sementara dua lagi parti itu menjadi hero kepada bangsa mereka. perhatikan di sini, bahawa mereka bukan berpaksikan ketuanan islam. berbeza dengan pas, jika dap mengasak mereka dengan soal islam mereka tidak akan teragak2 untuk menentang semula dan tidak hanya menjadi pak turut semata. dan itu kini sedang ditiru oleh parti gerakan dan mca yang cuba-cuba mahu mencabar dasar ketuanan umno melayu tadi. siapa bersekongkol dengan siapa neh? dan mereka berjasa? pr tidak pernah menjadi kerajaan pusat maka sudah tentulah anda tak nampak jasa pr. anda lihat ada kecacatan pr di pentadbiran negeri? anda dengar dari mana? dari media perdana? pernah ke anda dengar berita yang baik dari pr? dalam kelompok mereka, sanggupkah anda berkata tiada satu pun yang ikhlas membuat kerja? ternyata anda telah dibutakan walaupun sudah jelas terang lagi bersuluh.

    sori drag, aku membebel lak kat sini.

    BalasPadam
  2. ni bukan membebel ni namanya luahan hati..

    sememangnya manusia yang sudah tebal hatinya dengan umno takkan berubah..

    sekarang manusia yang macam kita inilah yang sedang perhatikan dari jauh siapa yang salah..

    jarum menunjukkan kepada Saifool...

    dan tak lupa kepada manusia yang mula tak mengaku jumpa saifool lepas tu.

    sapa dia tu? isteri Rosmah..Najib!!

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.