Rabu, 6 Oktober 2010

Tahun Depan Lebih Ganas

Hari ini Rahimi Osman mengaku dia diliwat. Sekali lagi isu liwat dimainkan. Rahimi Osman bekas pembantu Anwar.

Rahimi Osman memang tidak pernah dipercayai dari dahulu lagi. Masakan orang kuat Anwar Ibrahim Club pernah menyerang dia di dalam blognya sendiri.

Kenapa Rahimi Osman tampil untuk tuduhan liwat kali ke-3. Ini kerana tuduhan Saiful terhadap Anwar tidak cukup kuat. Rakyat tidak percaya walaupun ada segelintirnya percaya. Maka Rahimi tampil sekali untuk menyedapkan cerita lagi.

Percayalah Anwar harus masuk penjara. Melalui cara ini, maka Pakatan Rakyat akan musnah. Jangan siapa nafikan. Tahun depan akan wujud lagi pertuduhan tak masuk akal terhadap pimpinan Pakatan Rakyat.

Tahun depan merupakan sweeping pemimpin Pakatan Rakyat. Semua ini kerana mahu menjamin kemenangan Barisan Nasional. Tahun depan jugalah Najib akan bertindak lebih kejam dan ganas.

Buat rakyat Malaysia, bersiap - sedia dengan tindakan ganas Najib. Siap sedia dengan berita - berita penahanan dan pertuduhan yang tak masuk akal terhadap pemimpin Pakatan Rakyat. Orang - orang penting dalam Pakatan akan dihumbankan dalam penjara. Tujuannya agar Pakatan Rakyat lemah dan musnah.

Buat rakyat Malaysia, apa tindakan kita untuk menghadapi cabaran ini? Bak kata Hishamuddin Rais "Kalau pilihanraya ini dapat menumbangkan BN, sudah lama pilihanraya akan diharamkan!"

2 ulasan:

  1. kita sudah menuju sebuah negara gagal, a fail state seperti Burma! Bilamana kuasa junta meranapkan semua institusi kerajaan, kita akan kehilangan peluang melihat generasi baru malaysia yang maju. Sebelum diranapkan BN/UMNO, ayuh, perjuangkan kebenaran!

    BalasPadam
  2. bila tiba dan waktunya...bergerak kedepan...jangan pandang belakang dah..putrajaya kita tawan dengan kekuatan rakyat..pilihanjalanraya!!

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.