Selasa, 3 Ogos 2010

Melayu Bakal Dibodohkan

Pembangunan di kawasan Kampung Baru di Kuala Lumpur di kawasan seluas 90 hektar, berkemungkinan dibangunkan mengikut model perniagaan di Mekah, Arab Saudi.Malaysiakini


Melayu selagi cuba dibangangkan oleh Umno. Slogan - slogan indah sedang dimainkan. Kampung Baru sedang cuba dirogol bergilir - gilir oleh Umno. Dahulu tanah bersejarah ini dikatakan harus diberi peluang untuk bangsa lain beli tanah tersebut. Namun ditentang hebat oleh penduduk kampung tersebut. Maka usul tersebut dibatalkan sementara waktu.

Sekarang cubaan tersebut dilancarkan sekali lagi. Namun kali ini dengan nada yang lebih lunak. Bunyi Arab sedang dimainkan. Nama kota suci sedang cuba dilacurkan oleh Umno. Kota Mekah sedang cuba dilacurkan namanya untuk menarik nafsu para penghuni Kampung Baru. Kota Mekah bumi paling suci sedang dimainkan namanya oleh Umno. Niat mereka hanya satu, rompak tanah ini, bangunkan tanah ini, beri kepada cukong - cukong Cina, berikan kontraktor Melayu kroni Umno dan sebagainya. Ini tujuan mereka. Mereka tidak pernah ikhlas membantu Melayu. Jika benar mereka ikhlas sila tanya pada penduduk Kampung Berembang. Apa telah jadi kepada mereka?

Orang Melayu di Kampung Baru jangan akhiri hidup anda di apartment kos rendah. Jangan akhiri hayat anda dengan ditipu hidup - hidup. Tanah anda bernilai di mata Umno. Rompakan besar - besaran akan dilaksanakan dengan cara mencandukan anda semua dengan nama - nama Arab.Biar anda semua khayal dengan impian yang membohong. Kota Mekah dilacurkan kepada anda. Jangan percaya wahai penduduk kampung Baru. Teruskan tuntutan yang menguntung kepada anda semua. Jangan biarkan anda semua ditipu hidup - hidup.

Kampung Baru digadaikan para cukong MCA dan kroni Umno. Mereka kebulur duit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.