Ahad, 29 Ogos 2010

Nasib Baik Islam Turun Di Tanah Arab

Allah itu memang Maha Mengetahui. Allah menurunkan agama suci ini di bumi Arab melalui Muhammad bin Abdullah. Muhammad telah diangkat menjadi utusan Allah. Rasulullah s.a.w telah diangkat untuk menyebarkan agama suci ini ke seluruh alam. Hasilnya, umat Islam telah mencecah angka billion orang.

Bayangkan jika Islam ini turun ke Tanah Melayu. Rasul terakhir merupakan dari kalangan orang Melayu. Malah orang Melayu tersebut sama saja pemikirannya dengan Najib, Rosmah, Ibrahim Ali, MAIS, JAIS dan sebagainya. Hatta agama ini hanya berada di sebuah negara yang bernama Malaysia. Agama suci ini tidak akan tersebar merata duni sebagaimana yang dilaksanakan oleh Rasulullah s.a.w dan para sahabatnya.

Siapa Najib untuk lebih hebat dari Rasulullah s.a.w? Siapa Ibrahim Ali untuk lebih hebat daripada Rasulullah s.a.w? Siapa MAIS dan JAIS untuk lebih hebat daripada Rasulullah s.a.w, Abu Bakar, Umar Al-Khattab, Uthman dan Ali? Apakah mereka merasakan agama ini yang dibawa dan diajar oleh Rasulullah s.a.w tidak selengkap sebagaimana mereka kehendaki?

Umno dan Perkasa punca orang bukan Islam menjauhi Islam. Mereka bertanggungjawap menyebabkan Islam ini dipandang serong sebagai sebuah agama hanya untuk orang Melayu. Jika orang Cina, India, Iban, Kadazan, dan bangsa - bangsa lain menjauhi Islam maka salahkan Umno dan Perkasa. Mereka telah menjahanamkan nilai Islam yang sebenar.

Islam adalah agama kedamaian dan keadilan. Bagaimana mahu mengenali Islam jika mereka yang tidak beragama Islam ini tidak dibenarkan menghampiri agama ini. Punca Islamophobia di dunia Barat kerana mereka tidak mengenal Islam. Tapi apabila mereka mengenali Islam, dengan sendirinya mereka memeluk agama suci ini. Umno dan Perkasa sama sahaja dengan kuasa syaitan Amerika dan Yahudi Zionis.

Ternyata Islam milik mereka sahaja. Milik Umno dan Perkasa. Wajib untuk umat Islam bangun menentang mereka. Perlu kita bangun dan menentang mereka kerana mereka telah mencemarkan imej agama suci ini. Mereka beranggapan jika Islam itu Umno dan Umno itu Islam. Perkasa itu Islam dan Islam itu Perkasa. Hasilnya jika orang bukan Islam berada dalam masjid dan menyampaikan sumbangan mereka segera dianggap musuh yang harus dicincang. Tapi jika orang Umno atau Perkasa atau BN yang berada dalam masjid dan siap mengadakan solat hajat untuk kemenangan calon bukan Islam dianggap halal. Umno dan Perkasa sama sahaja Abdullah Bin Ubay, sama sahaja dengan Abdullah bin Saba'. Penjahat yang telah memecah - belahkan dan merosakkan imej Islam.

Aku memilih menentang Umno dan Perkasa semahu - mahunya kerana inilah musuh Islam sebenar. Inilah dikatakan jihad atau perjuangan yang lebih penting. Islam sedang dirogol oleh Umno dan Perkasa. Islam sedang dibusukkan imejnya oleh Umno dan Perkasa. Wajib kita bangun dan lawan dan membuang Umno dan Perkasa. Masanya sudah tiba. Percayalah jika Saidina Umar Al-Khattab masih hidup, mahu saja Umno dan Perkasa diperangi dan dipancung kerana mereka telah memutar - belitkan ajaran sebenar Islam.



Semuanya boleh jika Islam itu berada di bawah Panji Umno dan Perkasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.