Rabu, 22 Disember 2010

Wajib Buang Najib Kerana Rosmah

Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Jalil mendedahkan perbelanjaan untuk program tiga hari itu sebanyak RM4,498,949.99. sumber : Malaysiakini

Jelas kita perlua menolak Najib (BN) kerana keborosan isterinya Rosmah. Rosmah yang berangan mahu menjadi wanita pertama telah membazirkan wang rakyat. RM 4 juta lebih bukanlah amaun yang sikit. Jumlah itu telah terlalu tinggi. Jika diagihkan kepada orang miskin di negara ini sudah pasti ratusan orang bakal menerima bantuan daripada jumlah yang teramat tinggi itu.

Yang merosakkan negara bukan Cina, bukan India, bukan Melayu. Yang merosakkan negara adalah Rosmah. Rosmah lah punca negara kita semakin bankrup. Sifatnya yang sentiasa mahu melebihi daripada orang lain teramat merbahaya. Dia tidak mahu dilihat sebagai orang yang kedua. Dia sentiasa mahu dilihat pertama dan penting. Hatta menderhaka kepada Pemaisuri Agong. Akibat mahu memastikan nafsunya dilaksanakan. Ratusan juta telah dikeluarkan demi nafsunya yang tiada batas. Dari Video Klip karaoke hinggalah Majlis Wanita Pertama. Siapa dia Rosmah untuk mendapat peruntukan sedemikian rupa?

Kalaulah ratusan juta itu disalurkan pada rakyat bawahan alangkah eloknya. Tapi disalurkan pada Rosmah. Pembaziran yang teramat dahsyat. Wang negara dibazirkan. Kita yang terpaksa membayarnya dengan dipaksa menerima harga barang yang melambung naik. Apa tanggungjawap kita? Diam? Memaksakan diri terus menjadi bodoh? Jadi lembab macam PERKASA?

Untuk Selamatkan Malaysia..Buang Najib Maka Rosmah Pembazir akan HAPUS!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.