Rabu, 9 September 2009

Gelombang K.Terengganu Akan Menghempas Bagan Pinang

Ya, gelombang perubahan akan berlaku di bumi Bagan Pinang, Negeri Sembilan. Jika Kuala Terengganu dapat dirampas dari tangan Bn tidak mungkin jika kerja keras jentera Pakatan Rakyat dapat membuahkan hasil.

Kuala Terengganu dapat kita lihat, perpaduan jentera Pakatan Rakyat teramat kuat. Bn kecundang dengan gelombang jentera Pakatan Rakyat. Mereka lemas dengan TSUNAMI yang dicetuskan oleh Pakatan Rakyat.

Tapi hanya satu saya minta, tawaduk kepada Allah, jangan bongkak dengan kemenangan yang bersilih - ganti kita kecapi pada hari ini. Bersyukur kita kepada Allah. Tanya keizinanNya, belum tentu Pakatan Rakyat boleh menang.

Kita mulakan jentera kita dengan satu semangat yang merendah diri, semangat yang berkobar - kobar umpama mahu menumbangkan kerajaan Zionis Yahudi. Kita anggap sahaja Bn juga Zionis. Memang mereka Zionis, kejam, zalim dan suka menindas rakyat.

Kita mulakan semangat mahu membebaskan setiap tanah di bumi Malaysia dari jajahan Zionis BN.

Ingatlah wahai pejuang rakyat yang tidak berparti, jika Umno dapat ditumbangkan...riwayatnya akan selesai pada PRU-13. Jika undi mereka dapat dikurangkan juga ini bermakna riwayat mereka akan musnah. Niat kita hanya satu, mahu merosakkan semangat mereka.

Jika menang, Umno dan Bn, silalah bersiap - sedia untuk kehilangan satu semenanjung Malaysia. Jika majoriti turun, bersiap- sedialah beberapa negeri lagi akan tumbang ke tangan Pakatan Rakyat masa PRU-13 nanti.

BERSIAP WAHAI TENTERA RAKYAT!!

KELUARLAH WAHAI HARIMAU RAKYAT!!

KORBANKAN ZIONIS BN!!

4 ulasan:

  1. karang diorang soh semua tentera kat kem tu pegi mengundi...wlaupun tentera2 tu bukan sepatutnye mengundi kat situ...bn..penuh ngan penipuan

    BalasPadam
  2. Iya betol tu. Aku tak sure situasi skrg tapi kalau dulu mmg ya. Anggota tentera sendiri tak penah tgk kertas undi sepanjang perkhidmatan. Aku pernah bertanya gak pada askar pencen dan itulah jawapan nya. Skrg mungkin sama gak walau mungkin ada sedikit perbezaan..

    BalasPadam
  3. pilihanraya hanya sebahagian daripada demokrasi..bagi kita yang masih muda kena tanam didalam minda kita..pilihanjalanraya sahaja jawapannya...

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.