Rabu, 14 April 2010

Hulu Selangor : Simbol Penolakan Cengkaman Zionis

Tidak guna kita bertempik melolong membantah kekejaman Zionis terhadap rakyat Palestin. Tidak guna kita memaki hamun pimpinan negara Yahudi Zionis kerana telah membunuh ratusan ribu rakyat Palestin. Tidak guna semuanya itu jika KITA SANGGUP melantik satu syarikat kesemua lembaga pengarahnya merupakan orang kuat pimpinan sebuah negara haram Yahudi Zionis.

Pengundi Hulu Selangor, khasnya orang - orang Melayu di sana. Cuba tanya pada diri sendiri. Mana lebih penting ketuanan Melayu atau Kedaulatan Malaysia. Malaysia merupakan tempat lahir, tempat mencari rezeki dan tempat kita suatu hari nanti akan bersemadi di sini. Bumi Malaysialah lahir yang kita sering terikut dengan laungan Ketuanan Melayu. Namun sekarang bumi inilah sedang dicerobohi dengan oleh Yahudi Zionis melalui syarikat yang bernama APCO. Benar ketika berkempen nanti akan datang Puteri Umno, Pemuda Umno, PERKAKAs Umno dan BN datang mengatakan "Kita hanya melantik tidak bererti kita membenarkan mereka kuasai kita". Tapi makcik - makcik, pakcik - pakcik dan pada semua orang, Yahudi Zionis bukannya bodoh. Untuk menguasai sesebuah negara bukan bererti dengan menjajah secara fizikal atau dalam bahasa yang mudah untuk difahami bukannya dengan mereka melakukan terhadap rakyat Palestin. Cukup dengan kita melantik syarikat mereka, percayalah sekarang ini perisik - perisik kerajaan Yahudi Zionis sedang bertebaran di muka bumi Malaysia tercinta ini. Apa guna kita memberikan undi kepada BN sedangkan mereka sanggup menggadaikan maruah negara.

Pengundi Hulu Selangor cuba buka minda anda. Memberi undi kepada BN bererti kita rela melihat Yahudi Zionis menceroboh kedaulatan negara kita. Memberi undi kepada BN bererti kita REDHA rakyat Palestin dibunuh dengan kejam oleh Yahudi Zionis. Buangkanlah ego kita selama ini yang taat setia memberi undi kepada BN. Malaysia lebih penting daripada ego kita. Jangan sampai ego kita menggadai maruah negara dan kedaulatan negara kita. Kita sanggup membenarkan kerajaan membayar RM 77 Juta kepada syarikat APCO bererti kita membenarkan tindakan juga para pemegang saham dalam syarikat tersebut yang pernah membunuh ratusan ribu rakyat dan pejuang Palestin.

Pengundi Hulu Selangor anda semua bertanggungjawap kepada semua rakyat Malaysia. Undi anda akan menjadi satu simbol penentangan rancangan jahat Yahudi Zionis terhadap negara kita. Jika undi ini diberikan kepada BN yang rela membayar RM 77 Juta setahun kepada syarikat bangsat ini bererti anda telah menggadaikan masa depan anak - anak Malaysia yang masih kecil. Jika undi ini diberikan BN yang sanggup melacurkan kedaulatan negara ini bererti anda semua sanggup melihat tentera Yahudi Zionis bertebaran di muka bumi Malaysia. Jika undi ini diberikan kepada BN ini bererti anda semua merelakan dan menghalalkan jenayah perang yang dilakukan oleh pengarah - pengarah syarikat APCO ini terhadap rakyat Palestin dan yang paling menakutkan jika undi ini diberikan kepada BN, Malaysia bakal menjadi serangan ganas oleh mereka yang anti Zionis sebagaimana yang berlaku di Indonesia, India, Pakistan, Iraq, Sepanyol dan banyak lagi. Ini kerana mereka ini bersekongkol dengan kekejaman dan kebangsatan Yahudi Zionis. Caranya mereka mengiktiraf dan membuat perniagaan dengan syarikat - syarikat Yahudi Zionis seperti BN melantik APCO.

Pengundi Hulu Selangor, sekarang kuasa ditangan anda. Ini bukan soal Pakatan Rakyat atau Barisan Nasional. Ini soal kedaulatan negara. Berikan satu amaran jelas kepada BN, halau segera anasir Yahudi Zionis dari negara kita dengan cara tidak memenangkan calon BN. Kita harus memberi undi kepada mereka yang mendedahkan pakatan jahat antara APCO dan BN. Memberi undi kepada mereka yang berniat baik bererti kita mahu SELAMATKAN MALAYSIA.

Tanam dalam pemikiran kita, Undi BN bermakna mengundi YAHUDI!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.