Selasa, 22 Februari 2011

Awas Rakyat Malaysia

Baru sebentar tadi Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Ismail Sabri Yaakob membuat kenyataan bahawa harga ron 95 tidak akan naik. Percayakah kita semua? Kalau percaya tak mengapa jangan merungut kalau harga minyak naik.

Awas buat rakyat Malaysia. Harga minyak akan naik selepas pilihanraya kecil atau pilihanraya umum nanti. Najib pasti akan menaikkan harga minyak. Kita harus bijak membuat penilaian ketika tiba masanya mengundi nanti. Jika kita terus membenarkan BN berkuasa ini bermakna harga minyak akan naik sesuka hati.

Awas rakyat Malaysia. Jangan tertipu dengan janji manis si mulut merah ini. Dia suka menjanjikan perkara yang menyebabkan kita leka. Leka dengan janji manis yang tak pernah ditunaikan. Dulu masih ingat dia berjanji tidak akan menaikkan harga minyak RON 95. Dari RM 1.80 kepada RM 1.85 dan sekarang RM 1.90. Nampak tak jahatnya Najib ini.

Oh ya Perkasa dan Pemuda Umno yang bengap. Bagus, teruskan menjerit ketuanan Melayu. Melayu yang sekarang terasa sangat dengan harga barang yang meningkat naik. Tahniah usaha murni anda. Sokongan padu maut telah membuahkan hasil dengan kesan kenaikan harga minyak RON 95. Bagus!!

Buat rakyat Malaysia. Ingat dan waspada. BN sedang menunggu peluang menaikkan harga minyak. Semuanya kerana negara sudah tidak punya wang. Kenapa tidak punya wang. Sebab rasuah berleluasa dikalangan Ahli Parlimen dan ADUN BN. Kita sekarang menanggung derita.

Awas rakyat Malaysia...awas!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.