Ahad, 27 Februari 2011

Najib Anti Islam

Najib said he has “some concerns, deep concerns” about Yusuf al-Qaradawi, the Muslim Brotherhood’s spiritual leader. Those concerns center on Qaradawi’s support and justification for terrorism, which carries a great deal of weight given Qaradawi’s credibility as an Islamic scholar - National Review Online
_________________________________________________

Tiada kata yang dapat dihamburkan lagi kepada Najib. Tiada perasaan yang dapat dibayangkan dan diterjemahkan apabila perkataan ini keluar dari mulut Perdana Menteri Malaysia.

Yusuf Al-Qardhawi telah dihina oleh Najib. Najib menuduh ulama' besar dunia dan pemimpin utama Ikhwanul Muslimin sebagai pengganas. Kenyataan Najib dan tuduhan jahat ini dihamburkan hanya semata mahu menjilat tapak kaki Amerika Syarikat. Siapa yang menjadi talibarut Amerika Syarikat? Anwar atau Najib?

Anwar sekurang - kurangnya tidak pernah menghina mana - mana gerakan Islam didepan dunia barat. Tetapi Najib, hina, fitnah, tuduhan, dan macam - macam lagi hanya semata mahu mendapatkan keredhaan Amerika Syarikat. Amat malang sekali kita jika berketuakan orang yang sanggup menjadi pencacai Amerika.

Buat orang Umno, berbanggalah dengan Najib kerana Najib berjaya menjilat kaki Amerika dengan menghina pertubuhan Ikhwanul Muslimin dan ulama' besar Yusuf Al-Qardhawi. Menuduh mereka ini sebagai pengganas. Tahniah Perkasa dan pemuda Umno. Tahniah kerana menjadi talibarut Amerika!!

Buat mereka yang diatas pagar, mahukah kita berketuakan pro AMERIKA dan anti Islam!?
Sedarlah, jika kita mengundi BN dan Umno bererti kita mengizinkan penindasan Yahudi terhadap rakyat Palestin. Kita mengizinkan Amerika mengawal negara kita.

JANGAN SOKONG UMNO!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.