Sabtu, 19 Februari 2011

Menggempur BN Bermula Sekarang!!!

Jangan tidur lena wahai rakyat Malaysia. Gendang perang untuk menyerang BN telah dibunyikan. Semboyan perang telah ditiupkan. Semangat dan panji perang telah dinaikkan setinggi - tingginya. Apakah kita mahu terus diam dan melihat apa yang bakal terjadi?

Puluhan ribu telah bersiap - sedia untuk berperang di utara Kedah. Mereka bersiap - sedia untuk bertempur habis - habisan dengan Umno dan Barisan Nasional. Semuanya kerana mahu melihat Malaysia bebas dari penguasa yang zalim. Sudah 50 tahun lebih mereka memerintah. Tiba masanya kita menghumban mereka ke Laut China Selatan. Sudah 50 Tahun nasib agama Islam yang dijanjikan dalam perlembagaan telah hanyut begitu sahaja. Sudah 50 tahun lebih nasib orang Melayu di kampung diabaikan, dibodohkan, dibengapkan, dibebalkan dan dimiskin agar mereka terus setia menyokong Umno.

Rakyat Malaysia di bandar, orang Melayu di bandar, tidakkah kita semua terasa tercabar dengan sifat kebinatangan Umno ini. Mereka sengaja mengalih perhatian kita dengan isu Ketuanan Melayu agar kita lupa akan sifat ketamakan mereka merompak wang rakyat. Kita dibebalkan dengan isu Ketuanan Melayu walaupun sekarang ini kita sedang terhimpit dengan harga kenaikkan barang yang melampau. Kita dibengapkan dengan Ketuanan Melayu walaupun yang merampas kuasa raja - raja Melayu pada tahun 1993 adalah Umno!!


Puluhan ribu telah bersiap - sedia. Menyelamatkan Malaysia adalah misi utama mereka. Mahukah kita terus diam? Tidak! Gunakan facebook, twitter, blog dan apa saja ruang untuk menggempur kebiadapan BN. Jangan bagi ruang mereka bernafas. Sudah lama kita berdiam diri. Bangunlah. Seranglah Umno habis - habisan. Masanya sudah tiba!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.