Khamis, 5 Mac 2009

Najib Pernah Jumpa Altantuya?

Sebuah akhbar Perancis mendakwa timbalan perdana menteri pernah bertemu mangsa bunuh Altantuya Shaariibuu di sebuah kelab di Paris pada 2005 bersama Abdul Razak Abdullah Baginda.Dalam laporan Liberation hari ini, Datuk Seri Najib Razak didakwa pernah bergambar bersama mereka berdua, yang didakwa pasangan kekasih, bertentangan dengan penafian tokoh politik itu sebelumnya.Timbalan perdana menteri menafikan pernah mengenali atau bertemu wanita Mongolia itu yang mati dibunuh di sebuah belukar di Shah Alam.

sumber : Malaysiakini

--------------------------------------------------------------------------------

Saya tidak mahu berbicara panjang. Najib harus berani bersihkan dirinya di mahkamah. Bukannya bersumpah - sumpit garam belacan, berak cirit tengah jalan. Rakyat tidak mahu melihat pemimpin bersumpah atas nama Tuhan tapi tidak berani bersihkan diri di mahkamah.

Adakah dengan bersumpah Najib tidak didapati bersalah. Anwar tidak bersumpah tapi berani bersihkan diri di mahkamah. Itu namanya pahlawan.

Najib kalau anda berani, sila bersihkan nama anda di mahkamah..

KALAU HANG BERANI!!

1 ulasan:

  1. najib ni mmg bangang.menyampah aku tengok pemimpin bn ni,anak bini sendiri pun tak depa tak tau nak ajaq agama,nak ajaq anak bini pakai tudung haram tak pernah. tu benda simple yg berat-berat pasal agama perghhh.adios.............

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.