Ahad, 26 Julai 2009

Umat Islam Ditindas Di Mana - mana

Aku dah tak peduli orang nak kata aku PENGGANAS ka, apa ka..

Tapi ini adalah realiti...setiap kali perjuangan di Malaysia ini menghadapi kesulitan segera aku teringat dengan sengsara umat Islam yang ditindas oleh mereka - mereka yang berhati binatang ini.

Lihat Umat Islam di Palestin...mereka tabah dan teruskan berjuang...

Lihat Umat Islam di Xinjiang..mereka inilah yang telah datang berhijrah dari bumi Yunan di Xinjiang turun ke utara Malaysia untuk menyebarkan Islam di kalangan kita..merekalah ini yang datang dari China telah membentuk jatidiri bangsa Melayu yang sebenar..bukannya acuan penjajah British dan Umno...mereka tetap pertahankan iman mereka walaupun telah dihentak kiri dan kanan...


Kita harus mempunyai semangat perjuangan yang kental seperti mereka...tidak pernah mengaku kalah...buat pejuang rakyat di Malaysia..berjuanglah umpama mereka ini..diharapkan video klip di bawah ini dapat menaikkan semangat kita untuk terus BERJUANG!!!




2 ulasan:

  1. Ya ALLAH ya tuhan kami, lindungilah umat islam diseluruh dunia. Aku menjadi sebak dan menitis airmata melihat dan mendengar umat mu diseluruh dunia dihina, ditindas difitnah hatta dibunuh. salahkah kami untuk menegakkan syiar islam dimuka bumi ini. ya ALLAH ya tuhan kami kuatkan semangat dan iman umat mu diseluruh dunia agar mereka kental dalam menjalani kehidupan harian dan sujud hanya pada mu.

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.