Selasa, 27 Januari 2009

Ya Quds, Kami Datang!!





Sengaja aku pastekan video ini supaya kita khasnya umat Islam di Malaysia tergolong dalam mereka yang bakal memerangi puak jahat Zionis ini. Kita berada di celahan ratusan ribu pejuang pembebasan bumi Al-Quds suatu hari kelak. Pedulikan apa mereka katakan kepada kita. Pengganas? Puak Pelampau? Ahh pedulikan..yang penting bumi ini dibebaskan dari penjajah Zionis!!!




Ya Quds..Kami Datang!!

-------------------------------------------------------------------------------------

Aduh, bila lah nak selesai masalah bumi Palestine nie khasnya di bumi Ghazza (sebutan betul).. Israel menyerang kembali bumi Ghazza..peperangan ini sememangnya tidak akan tamat..buatlah forum - forum mengecam tindakan ganas Zionis, perang tidak akan berakhir, buatlah forum - forum untuk memasang angan - angan mengamankan bumi Palestine..benda itu takkan terjadi..muncung senjata dibalas dengan muncung senjata. Bumi Palestine sememangnya bumi yang bergelora. Buatlah ribuan perjanjian. Keganasan akan tetap wujud. Buatlah genjatan senjata ratusan tahun sekali pun. Letupan bom akan tetap kedengaran, darah mengalir di jalanraya, ibu tangisi pemergiannya anaknya, sang suami meratapi pemergian isterinya, si anak terkapai - kapai mencari perlindungan tatkala ibubapanya terkorban..

Apakah bumi ini akan aman? Siapa yang boleh mengamankannya. PBB? Nato? OIC (Ohh I See)? Tidak siapa yang mampu. Rakyat Palestine akan terus berperang dan berperang sehingga makhluk Tuhan yang paling jahat iaitu Yahudi Zionis ini keluar dari bumi mereka. Namun adakah Yahudi Zionis ini akan hanya berdiam diri? Nahh, mereka juga akan berperang untuk merampas setiap inci tanah milik rakyat Palestine.

Namun apakah bumi akan boleh mengecapi nikmat keamanan pada suatu hari kelak? Boleh dan memang akan terjadi. Tunggulah kedatangan insan yang dinanti - nantikan kemunculannya. Beliau yang akan mengamankan bumi bergolak ini pada suatu hari nanti. Amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.