Rabu, 28 Januari 2009

Harga Gula Sah Naik!!

Adoi yai,
Harga gula confirm naik. Sila rujuk di sini. Yang kelakarnya, setiap kali naik pihak kerajaan mesti akan membuat macam - macam tindakan seperti serbuan, tangkapan demi untuk meredakan kemarahan rakyat. Kalau semua orang baca di link yang saya berikan tadi tentu saudara semua akan gelak. Dah lah tu wahai pak - pak menteri. Sudah - sudah lah bodohkan rakyat. Ingat!! Tamparan 8 Mac 2008 masih ada sebelah tangan lagi belum diberikan. Takut - takut esok kalau kena lagi mahu pengsan korang semua.

Dan seperti biasa, sila klik di sini, bila sesuatu barang keperluan mula lah ada kempen kurangkan penggunaan gula. Gula bahaya. Gula penyebab diabetes. Gula boleh menyebabkan kaki kena potong. Dey macha, kalau risau sangat pasal kesihatan rakyat haramkan terus gula ini kan senang...betul gula bahaya. Kami semua tak nafikan. Kalau ambil berlebihan mesti kena penyakit kencing manis. Tapi tolong lah, kalau nak naik tu bagitau je Mr. Robert tauke tunggal gula Malaysia ini dah tak tahan naikkan harga gula. Kan senang tu wahai pak menteri!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.