Sabtu, 27 Mac 2010

Gendang Perang Sudah Berbunyi


Pertama sekali, mari kita berdoa agar Allahyarham ditempatkan di kalangan orang yang beriman di syurga kelak...amin Ya Allah.

Maka dengan pemergian beliau menghadap Allah, kita yang masih hidup harus menyambung kembali semangat perjuangan Allahyarham. Beliau tinggalkan kita dengan satu semangat mahu menguburkan Umno. Allahyarham bekas Timbalan Menteri Besar Selangor dulu pun sudah tidak percayakan Umno, inikan pula kita.

Gendang perang sudah secara rasmi telah dipalu. Paluan kuat itu didengari hingga menyebabkan ribuan tentera rakyat sedang mendengar secara taat dan perhatian akan amanat yang diberikan.

Semua orang di Kuala Kubu Baru sedang bersiap - sedia. Mereka semua sudah bersedia mahu berperang dengan sebuah pasukan yang lebih laknat daripada Zionis Yahudi.

Apa tugas kita? Mulai saat ini, segera ke Kuala Kubu Baru dan sebarkan risalah yang menceritakan keburukan Umno. Umno penindas Melayu. Umno tipu Melayu hidup - hidup.

Ayuh tentera rakyat!! Bangkit!!

Mari kita ke Kuala Kubu Baru!!

SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT!!

UNDI BN BERMAKNA DUIT KITA HILANG!!

UNDI BN BERMAKNA SEGALA MACAM CUKAI AKAN DINAIKKAN!!

UNDI BN BERMAKNA HARGA MINYAK AKAN NAIK!!

UNDI PAKATAN RAKYAT, AIR PERCUMA!
UNDI PAKATAN RAKYAT MELAYU AKAN LEBIH DAPAT BANYAK PROJEK!
UNDI PAKATAN RAKYAT MALAYSIA LEBIH AMAN!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.