Isnin, 8 Mac 2010

Najib Tertekan, Rakyat Yang Ditekan

Semakin hari, orang suruhan Perdana Menteri Malaysia iaitu Najib Tun Razak dalam keadaan tertekan. Suaminya Rosmah sedang dalam kepanasan. Kepanasan akibat mereka sudah salah taktik dalam menyerang Pakatan Rakyat. Mereka fikirkan dengan membeli beberapa Ahli Parlimen dari Pakatan Rakyat maka sokongan rakyat terhadap Pakatan Rakyat akan semakin mengecil. TIDAK!! Semakin hari semakin meluat rakyat terhadap mereka.

Maka disebabkan rakyat semakin membenci mereka, maka dengan penuh taat setianya POLIS sekali lagi ingin diperkudakan oleh Umno dan Barisan Nasional. Arahannya, semua majlis khas Pakatan Rakyat yang boleh menyebabkan ribuan atau puluhan atau ratusan ribu yang akan hadir...SERANG DAN GAGALKAN. Bagus...buatlah lagi. Bak kata - kata Mahfuz Omar "Terima kasih kepada pihak polis kerana telah menyebabkan rakyat lagi benci pada Umno." Najib sekarang sudah membuat cara - cara kejam dan zalim persis Mahathir Mohammad. Jangan biarkan rakyat terdedah dengan maklumat dari pihak Pakatan Rakyat. UMNO MEMANG MINAT MAHU MELIHAT RAKYAT JADI BODOH!! MINAT MAHU MELIHAT MELAYU ITU TERUS SUKA BERKHAYAL DAN DIPERMAINKAN!!

Sekarang Najib dalam keadaan tertekan. Ekonomi negara bukannya pulih sepenuhnya lagi. Semua angka yang diberikan kerana kerajaan Umno telah menyuntik duit ke dalam ekonomi kita dengan harapan kadar perkembangan ekonomi mencatatkan sedikit perkembangan positif. Walhal, kadar pemintaan terhadap produksi kita tidak menunjukkan perkembangan. Negara luar sudah tidak mahu mengimport barangan mereka. Contohnya, pembekal ikan daripada Thailand dan Indonesia sudah tidak mahu membekalkan ikan kepada kita. Kenapa jadi begitu? Kerana kerajaan Umno tidak tahu memerintah. Gagal dalam meningkatkan kualiti hidup rakyatnya. Mereka hanya tahu...EKONOMI ADALAH BANGUNKAN BANGUNAN...BUKANNYA NAIKKAN TARAF HIDUP RAKYAT!!

Jadi mereka gusar. Gusar kerana rakyat sudah mula nampak kebobrokan mereka. Kegagalan mereka dalam meningkatkan kualiti hidup rakyat. Kegagalan mereka menangani gelombang berterusan daripada Pakatan Rakyat yang semakin hari mula mempamerkan kekuatannya kerana hasil daripada lompatan dari katak - katak yang keji dan paling HINA dalam sejarah tamadun manusia. Rakyat sudah mula mahu menunjukkan signal kebangkitan. 15 Mac 2010, merupakan tarikh dimana rakyat akan memberikan isyarat pertama kepada kerajaan Umno di bangunan Parlimen pada jam 9.00 pagi. JANGAN LANCARKAN DASAR GST!! Jika kerajaan bersungguh - sungguh mahu melancarkan GST percayalah jika tahun 2008 Semenanjung Malaysia hampir jatuh ke tangan Pakatan Rakyat, jangan terkejut kalau pada PRU 13 satu semenanjung Malaysia akan jatuh ke tangan Pakatan Rakyat dan hampir suku kekuasaan Umno dan Barisan Nasional di Sabah dan Sarawak akan hilang.

Jika tidak dibendong kemarahan rakyat dari awal, maka hilanglah kekuasaan mereka. Tapi mereka lupa, rakyat sudah yakin dan menetapkan bahawa Umno dan Barisan Nasional harus pupus menjelang PRU 13. Anak muda sekarang semuanya sudah nampak. Umno pengkhianat sebenar. Umno bukan pembela Melayu. Sebagai contoh ketika BERPULUH TAHUN MEMERINTAH PULAU PINANG. APA YANG SUDAH JADI PADA MELAYU PULAU PINANG!! Semuanya telah lari keluar dari pulau tersebut.

Umno sudah tertekan. Tugas kita rakyat Malaysia khasnya anak muda jangan berhenti menyerang. Seranglah Umno semahu - mahunya. Hancurkan Umno selumat - lumatnya. Umno pengkhianat Melayu. Mereka yang buang kuasa raja - raja. Mereka yang tarik biasiswa Melayu. Mereka penjual tanah Melayu di Pulau Pinang. Mereka merobohkan surau - surau di sekitar Selangor. Bukannya Pakatan Rakyat!!

UMNO..RIWAYAT KAMU SEDANG DIPERHATIKAN SECARA RAPAT OLEH RAKYAT!
TAPI PERCAYALAH...NYAWA KAMU SEDANG NAZAK dan BAKAL DISEMBELIH OLEH RAKYAT MALAYSIA!!

HIDUP RAKYAT!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.