Selasa, 24 Mac 2009

Najib Abdul Razak : Para Pejuang Rakyat Menunggu Anda 2

Najib Abdul Razak, kemungkinan besar kamu akan menjadi PM yang ke-6. Kemungkinan besar anda akan Presiden Umno yang terakhir. Ya semuanya berkemungkinan besar. Belum sempat kamu menjadi PM, diri kamu telah dicemuh oleh semua rakyat Malaysia. Tidak pernah dalam sejarah realiti negara kita, TPM yang bakal menjadi PM dirinya telah dibenci dan dianggap musuh oleh rakyat Malaysia.

Apa silapnya? Silapnya kerana Najib tidak pernah mahu mendengar suara, rintihan rakyat. Silapnya kerana NAJIB SUKA BERSUMPAH. Silapnya kerana isterinya Rosmah suka membeli - belah di luar negara. Silapnya kerana merampas kerajaan rakyat di Perak tanpa mengikut peruntukan undang - undang dan terlupa undang - undang itu wujud.

Sekarang lihatlah bahananya. Najib lupa, Umno dan Bn hampir hilang kuasa akibat kesombongan Pak Lah yang tidak mahu mendengar suara rakyat. Dahulu pada zaman Tun Dr. Mahathir, blog - blog tidak wujud pada zaman pemerintahan beliau. Kesedaran pada waktu itu baru bermula. Pada zaman Pak Lah, rakyat memberi peluang kepadanya setelah mereka merasakan agak sedikit lega setelah undurnya Tun. Apabila menang besar, Pak Lah menjadi angkuh dan sombong, tidak mahu mendengar jeritan rakyat. Akhirnya blog - blog yang anti beliau telah wujud dengan begitu banyak. Sekarang giliran Najib menerimanya.

Benar, Najib boleh membuat apa sahaja. Tapi Najib kena ingat. Sebarang tindakan yang menekan rakyat dan juga pejuang rakyat akan membawa bahana kepada Najib dan Umno. Umno dalam keadaan yang cukup tertekan. Umno akan menggunakan polis, SAMSENG - SAMSENG BACUL, dan jangan terkejut jika pihak tentera digunakan.

Bagi pendapat saya, gunalah. Gunalah polis, tentera, dan samseng - samseng taik kucing ini. Rakyat sudah tidak gentar. Sila tanya FRU - FRU di Perak dan Kuala Lumpur. Apa perasaan mereka apabila diasak oleh puluhan ribu rakyat. Rakyat sudah tidak gentar untuk menerima pukulan belantan yang datang secara berdepan. Buat samseng - samseng Melayu yang sengal dan tak pakai otak, kerja kamu semua memang suka menyerang dari belakang kerana anda semua penakut dan bacul. Tanya kepada kepala samseng macam yahudi mabuk di Perak baru - baru ini. Apa perasaan dia apabila berdepan dengan ratusan rakyat Perak yang berani sahaja berdepan dengan dia sehinggakan si kepala samseng yang macam yahudi mabuk ini terpekik terlolong meminta tolong.

Jadi Najib, anda telah memulakan gendang perang. Terlalu awal Najib kerana saat ini rakyat telah meluat dengan perangai busuk kamu. Kamu buatlah apa sahaja. Tapi ingat!!

Kamu mulakan...Rakyat Malaysia akan tamatkan!! Kami akan memburu sahaja apa tindakan anda. Kami akan berhimpun di mana saja. Kami tidak gentar dengan kamu Najib!! Kami menunggu umpama Hamas menunggu peluru bacul daripada Zionis dan kamu adalah Zionis Malaysia!!



HIDUP RAKYAT!!

3 ulasan:

  1. memang power,,, semoga puak UMNO baca ni ,,, print lepas tu print minum ayaq,,,,

    BalasPadam
  2. ade la dulu...bukan blog tp website MAHAFIRAUN.1998 beb,,,zaman dial up.gua blum menjejak skolah mngeh lg beb.tersemat indah kngan gua dgn encik mahatir 2

    BalasPadam
  3. laman web..laman reformasi hahaha..best

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.