Ahad, 19 April 2009

Pakatan Rakyat Terus Gempur

Pakatan Rakyat akan terus gempur puak - puak gerombolan di Perak. Pertempuran ini tidak akan menunjukkan tanda - tanda ianya akan berakhir. Pertempuran ini akan berakhir jika DUN Perak dibubarkan......

Sultan Perak tunggu apa lagi..rakyat sudah pun memberi signal yang jelas. Mereka mahukan DUN Perak dibubarkan. Anak muda negeri Tuanku dari Melayu, Cina, India telah memberi sokongan padu untuk menyatakan betapa DUN Perak harus dibubarkan.

Tuanku Sultan Perak harus peka dengan rintihan suara rakyatnya sendiri.

-------------------------------------------------------------------

KUALA LUMPUR, April 18 — The move to suspend Perak state assembly secretary Abdullah Antong Sabri today is a signal that neither the Speaker V. Sivakumar nor the Pakatan Rakyat is going to concede control of the legislature to the Barisan Nasional without a fight.

The issue was debated long and hard by top PR leaders in Penang today and the decision is to fight BN every inch of the way.


Sumber : TheMalaysianInsider

2 ulasan:

  1. ari tu orang diraja xnak mb dari golongan bukan melayu, so die amik nizar..
    sekarang adakah mb dari bn itu orang melayu..????

    BalasPadam
  2. dia melayu sebab di beragama Islam..sekian..

    hahahaha

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.