Selasa, 7 April 2009

Terkini, Latest, dan Terbaru : 7 April 2009 (2)

Bukit Selambau

Lebih kurang selepas pukul 12 tengah malam tadi, sebuah bas bernombor pendaftaran KBY 2359, yang dinaiki oleh orang awam dipercayai pengundi hantu telah di tahan oleh skuad AMK di Kuala Sin. Mereka telah di iring keluar daripada Bukit Selambau secara aman.

Menurut sumber tidak rasmi, pemandu bas tersebut dikatakan memberitahu kepada pihak polis yang turut berada di tempat kejadian bahawa tujuannya membawa bas berserta penumpang-penumpang tersebut adalah untuk mencari tempat penginapan.

Adalah suatu perkara yang tidak masuk akal untuk pemandu bas ini memasuki kawasan perkampungan yang boleh dikatakan agak pendalaman, untuk mencari penginapan kepada hampir 40 orang yang berada di dalam bas tersebut. Sekiranya dakwaan pemandu bas ini benar, adalah lebih meyakinkan sekiranya bas tersebut menuju ke penempatan atau motel yang berada di luar kawasan Sungai Petani kerana kesemua hotel dan motel di bandar ini sudah dipenuhi semenjak 2 minggu yang lepas.

Skuad AMK yang di gelar ghostbuster telah bersiap-siaga untuk memastikan pengundi-pengundi hantu dikenal-pasti agar tidak dapat memasuki Bukit Selambau. Terdapat laporan di mana, sebuah rumah yang hanya diduduki oleh dua orang penduduk tetap dan menerima bantuan kewangan daripada agensi kerajaan, didapati menyenaraikan 38 lagi nama lain di dalam daftar pengundi terbaru yang digunakan oleh SPR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.