Jumaat, 24 April 2009

Najib Ketua Perhubungan Negeri Selangor - Pakatan Harus Bersiap - sedia

Umno sedang mempergiatkan usaha merampas empat negeri Pakatan Rakyat dalam rombakan terbesar barisan pengerusi perhubungan negeri hari ini sejak Datuk Seri Najib Razak mengetuai parti itu, akhir Mac lalu.

Najib sendiri kini memimpin Selangor dan melepaskan jawatan tersebut di Perak - tugas itu diserahkan kepada Datuk Zambry Abd Kadir, menteri besar selepas negeri itu dirampas kembali BN, Februari lalu.

Sumber : Malaysiakini

------------------------------------------------------------------

Saya menyeru kepada pimpinan Pakatan Rakyat di Selangor. Sila berjaga - jaga. Jangan alpa dengan..jangan pandang remeh. Ini Najib..si perampas kuasa. Ingat peristiwa di Perak.

Saya menyeru buat pejuang rakyat di Selangor..bersiap - sedia. Kita bukan takut dengan Najib. Kita menyambut kedatangan beliau umpama Hamas menunggu kedatangan Israel. Tapi penungguan kita harus bersiap - sedia.

HIDUP RAKYAT!!!!

2 ulasan:

  1. http://pinkturtle2.wordpress.com/2009/04/13/18859/

    BalasPadam
  2. i'm ready...all the time always in time & don't waste time.... go beyond time.. ade reti

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.