Rabu, 15 April 2009

UMNO Penderhaka Besar

Sekali lagi UMNO menderhaka. Mana pergi Ibrahim Ali, Hishamuddin Hussein, PEKIDA, Perkasa, Mufti Harussani? Mana pergi? Mana kenyataan untuk bela raja - raja?

Tu la..lain kali ingat balik sejarah korang. Kalau dah biasa derhaka, jangan nak tuduh orang lain sedap - sedap derhaka.

Hey Umno...sedih aku tengok korang..NGOK TAK ABIS - ABIS lagi..

Bila nak berubah..

Sekarang dalam isu MB Terengganu dan PERLIS korang derhaka takpe..korang tak nak iktiraf Mat Said takpe..orang Perak yang nak kan Nizar DERHAKA..korang tak..korang hanya sembah derhaka atau MOHON DERHAKA..

haish rasa nak mencarut je..

Korang ni betol macam yahudi mabuk..sampai kat part hangpa..semua ok..

Hello UMNO, ini zaman IT. Sekarang semua maklumat boleh dapat dengan cepat. Korang lupa ka?

Lain kali jangan bagi Internet ada kat Malaysia nie..

Hari ini korang buat..dalam 2 minit orang dah boleh tahu. Esok kau nafi, dalam masa 2minit orang boleh cari kenyataan kau tu balik.

SO IBRAHIM ALI KATAK PURU, PERKASA, PEKIDA..TUNGGU APA LAGI..GANYANG TERENGGANU DAN PERLIS!!!

3 ulasan:

  1. hahahaha...kita tunggu ja. harap2 adun pas Terengganu jangan layan sebarang tindakan mereka, jgn undi tak percaya( nampak mcm satu perangkap ja- Mat Said pilihan Sultan, play safe ok)

    BalasPadam
  2. tu betol..komen TARBAEK..terima kasih

    BalasPadam
  3. salam semua.........
    hebat....hebat.....hebat......,rakyat malaysia memang hebat.derhakalah,fitnahlah,bunuhlah,dan macam-macam yang boleh membuatkan kepala pening dan pusing.
    apa kau orang tak de kerja lain ke,asyik cari silap dan salah orang aja.macamana kalau kita cari formula untuk membina malaysia kealaf baru dengan lebih bergaya dan canggih.

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.