Selasa, 9 Mac 2010

Zul Noordin adalah SYAITAN KECIL

Abdullah bin Saba' pengasas mazhab Syiah. Pemecah - belah perpaduan Islam hingga sekarang. Menggunakan nama Ahlul Bait demi untuk mendapatkan kuasa dan dendam bangsa Yahudinya terhadap Muslim.

Zulkifli Noordin adalah syaitan kecil atau Abdullah bin Saba' di Malaysia. Syaitan kecil yang menggunakan Islam demi kepentingan dirinya. Membela janggut dan berucap Islam lebih hebat dari orang lain tapi sebenarnya dialah perosak agama Islam yang sebenar.

Zulkifli Noordin hang sebenaqnya SYAITAN KECIL.

DAJAL KECIL yang ada dalam agama Islam.

Dajjal atau syaitan merupakan insan yang lupa pada jasa. Rakyat yang memilih engkau. Anwar Ibrahim rakyat yang pilih dia jadi hang takdak hak nak mintak dia letak jawatan!!

Hang kalau rasa diri itu kuat. Letak jawatan mari bertempur sekali lagi!!!

AYUH PEJUANG ISLAM TULEN.
AYUH HANG MENGAKU DIRI HANG SAIDINA UMAR!!

SAIDINA UMAR ADALAH PEMIMPIN YANG GARANG DAN BERANI MELAWAN MUSUH.

JANGAN PANDAI CAKAP!!!

2 ulasan:

  1. Wakil Rakyat dari PKR yang telah menjadi ahli bebas di Parlimen dan ADUN adalah manusia munafik.lari dari perjuangan rakyat. Mereka mesti sedar walaupun sepenggal menjadi wakil rakyat, mereka mendapat pencen nanti dari PKR dan bukannya UMNO dan BN.Apakah mereka tidak sedar yang mereka mendapat habuan itu dari parti Pakatan Rakyat.Munafik ini adalah melukut ditepi gantang dan telah tidak diterima oleh UMNO sebelum ini.kita naik meluat melihat muka-muka munafik ini dikaca TV dan akhbar UMNO untuk jadi glamour politik!

    Manusia yang bersikap musang berbulu ayam ini telah mendapat ganjaran berjuta ketika ini.Duit itu adalah duit dari pembayar cukai, duit rakyat! Mereka ini pengecut, bacul kerana tidak berani mengosongkan kerusi wakil rakyat untuk bertanding semula.

    BalasPadam
  2. Mereka ini adalah manusia yang paling jijik daripada Yahudi. Yahudi tidak menipu bangsanya sebalik menipu bangsa lain.

    Tapi Melayu spesies Umno dan Zul Noordin menipu bangsa sendiri

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.