Jumaat, 12 Mac 2010

Badut Buat Lawak Lagi

Kumpulan NGO pro-ISA akan melancarkan kempen balas terhadap Gerakan Mansuhkan ISA (GMI) yang mahukan akta tersebut dimansuhkan dan bukan dipinda.

Menggelarkan kempen itu sebagai “GMI, sabar dulu”, Gabungan NGO Pembela Negara (Magaran) - gabungan lebih 50 NGO yang pro-ISA - akan memulakan kempen mereka Isnin ini, bersempena dengan permulaan sidang parlimen sesi baru.

Sumber : Malaysiakini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ini betul - betul buat lawak Lawak yang menyebabkan aku ketawa sampai keluar airmata.

Masih wujud lagi kumpulan ini. Ingat dah berkubur dah.

Tapi aku suka ada kumpulan macam itu sebab bila ada orang tak sokong kita nanti pasti akan ada perlawanan hujah. Aku yakin rakyat Malaysia sudah cerdik. Tak bodoh macam sesetengah orang Umno dan kumpulan - kumpulan PRO ISA ini.

Akhir kalam,
Buat mereka yang digelar pro ISA. Baguslah tak mahu turun padang lagi dah. Sebab kami yang anti ISA ini rasa geli tengok hangpa setakat turun 500 orang sahaja.

Kami?

Tak usah tanya la. Bila - bila masa sahaja ratusan ribu rakyat boleh turun ke jalanraya.

MANSUHKAN ISA!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.