Isnin, 15 Mac 2010

Zul Lagi Teruk Dari Yahudi

Ahli parlimen Kulim Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin hari ini mengelak daripada menyahut cabaran debat yang dibuat oleh wakil rakyat PAS Khalid Samad berhubung isu penggunaan kalimah Allah.

Sumber : Malaysiakini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yahudi antara sifat yang tercela adalah apabila berbicara mereka suka berbohong. Suka menutup kebenaran.

Apabila berjanji suka melanggar perjanjian.

Dan banyak lagilah sifat tercela Yahudi yang diceritakan oleh Al-Quran dan As-Sunnah.

Zulkifli Noordin adalah salah satu contohnya.

Ketika mula - mula isu kalimah dicetuskan. Dialah yang paling awal meloncat. Habis semua orang dikafirkan dan disesatkan.

Sekarang apabila sudah dibuang ke tong sampah. Khalid Samad mengajak dia berdebat untuk memastikan tiada lagi isu - isu busuk ini dimainkan lagi. Terus diam menikus takut.

Aku tak tau nak kata apa lagi dah kat manusia yang bernama Zulkifli Noordin.

Benarlah kata - kata seorang sahabat. Dia ini manusia penipu. Berlindung di sebalik imej Islamiknya. Kawan aku cakap ini sebelum PRU-12.

Kalian semua masih ingat tak ketika sebelum zaman Renaissance tercetus. Paderi - paderi Kristian menjual dan memperalatkan agama untuk kepentingan mereka sendiri.

Zulkifli Noordin setaraf dengan paderi kerana memperalatkan agama.

Sekian, terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.