Selasa, 21 Jun 2011

BERSIHkan Malaysia (2)

Saban hari kita mendengar ugutan – ugutan yang melampau daripada PERKASA (pertumbuhan gemuk – gemuk melantak). Ugutan untuk menggagalkan perhimpunan rakyat. Ugutan untuk memastikan jumlah ratusan ribu yang bakal hadir pada 9/7/2011 akan gagal. Apa jawapan kita? TIDAK

PERKASA sudah menjadi perkakas atau balaci yang paling tidak bermaruah kepada Umno dan Barisan Nasional. Pemimpin mereka ketika dahulu tiada kuasa sanggup menjual muka bertandang di rumah Anwar Ibrahim dan rumah Tuan Guru Nik Aziz. Semuanya hanya semata mahu mendapatkan kerusi parlimen di Pasir Mas. Apabila sudah dapat terus dia meninggalkan kita. Kesian ahli PERKASA berketuakan penipu dan tiada punya maruah. Maruah Ibrahim Ali hanyalah bernilai kerusi parlimen yang berusia 4-5 tahun sahaja. Kasihan kan?

Kita rakyat Malaysia tidak begitu. Kita punya maruah yang cukup bernilai harganya. Kita tidak perlu menjadi barua untuk menjadi insan mulia disisi masyarakat. Sebagai muslim cukup mendapat pengiktirafan daripada Allah. Jiwa kita BERSIH. Hati kita BERSIH. Perjuangan kita BERSIH.

Ugutan yang Perkasa lakukan tidak mampu melemahkan semangat kita. Perhimpunan kita hanya satu, MENUNTUT Pilihanraya yang adil dan bebas dari unsur – unsur membeli undi. Kenapa Perkasa takut? Perkasa yang berketuakan pemimpin yang tidak punya maruah takut kalah pilihanraya yang akan datang. Ibrahim Ali mengharapkan agar penglibatan penuh dia dengan usaha mengugut rakyat ini segala jentera kerajaan dan tipu daya syaitan akan bersama dan bakal menolong dia bagi menghadapi kemarahan rakyat pada pilihanraya yang akan datang.

Kita rakyat Malaysia harus jangan gusar dengan ugutan picisan ini. Ugutan bacul yang takut kalah pilihanraya kelak. Seruan buat anak muda Malaysia, bangunlah dan bangkitlah. Malaysia memerlukan anda semua! Bangunlah Harimau Malaysia! Jangan bersembunyi lagi!

HIDUP RAKYAT!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.