Ahad, 26 Jun 2011

BERSIHkan Malaysia : Buat Anak Muda!

Tinggal 2 minggu sahaja lagi perhimpunan raksasa yang bakal dihadiri oleh ratusan ribu rakyat bakal berlangsung. 2007, kita berjaya mengumpulkan kira – kira 100,000 rakyat. Apakah tahun 2011 kita berjaya?

Ya, dengan izin Allah kita pasti berjaya. Anak – anak muda harus bangun dan bangkit menyuarakan perasaan marah kita dan benci kita kepada penipuan yang dilakukan oleh BN dan kuncu – kuncunya. Apa guna usia muda kalau kita tidak pedulikan masa depan Negara kita. Apa guna tenaga masih gagah tidak digunakan untuk Negara. Apa guna masa muda jika tidak terlibat dalam lipatan sejarah Malaysia. Apa guna usia muda anda semua?

Hey anak muda Malaysia. Mereka boleh sahaja mengugut kita. Tapi kita punya rakyat di belakang kita. Kita punya Maha Pencipta di belakang kita. Kita tidak perlu gusar dengan mereka. Jangan takutkan sebuah pertubuhan yang berketuakan tidak punya maruah. Sedangkan semut hitam belum tentu punyai rasa hormat pada ketua mereka. Mereka mahu halang kita? Ketika mereka mendengar suara ratusan ribu rakyat sudah pasti mereka akan jadi lemah semangat. Apabila derapan kaki oleh ratusan ribu rakyat sudah pasti menggetarkan hati mereka. Percayalah anak muda Malaysia, mereka akan patah balik jika suara yang kita laungkan itu benar – benar kuat. Bukan saja mampu menakutkan pertubuhan yang tidak punya maruah itu malah anak menantu juga takut dan suara kita pasti akan digeruni oleh si DIA yang berada di Putrajaya.

Hey Anak Muda! Rakyat Malaysia sedang menanti kita! Orang – orang kampung sedang menantikan kejayaan kita dalam menuntut perubahan. Jika anak muda Mesir, Tunisia dan di mana saja berjaya, mana mungkin kita tidak boleh!! Marilah kita menjadi sebahagian dalam sejarah ini. Biar esok – esok sebelum kita di panggil kembali oleh Pencipta kita, dapatlah kita berceritakan sesuatu pada generasi yang akan datang.

Hey Anak Muda Malaysia! Simpan tarikh 9/7/2011 dalam calendar. Jangan lupa! Jangan bimbang! Ayuh kita mara kehadapan! Laungkan sekuat – kuat hati kita!

HIDUP RAKYAT!
BERSIH BERSIH..PILIHANRAYA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.