Isnin, 16 Mac 2009

Rosmah : Saman Je La

Datin Seri Rosmah Mansor berkata beliau "terkejut" dengan serangan-serangan musuh politik yang cuba mengaitkan beliau dan suaminya, dengan satu kes pembunuhan sensasi.Tetapi isteri Datuk Seri Najib Tun Razak - yang bakal dilantik sebagai perdana menteri bulan depan itu - menolak tanggapan bahawa tuduhan tersebut boleh menyelubungi pentadbiran suaminya dan berkata pengalaman membuat mereka menjadi lebih tabah."Bila saya mendengar mengenai perkara-perkara yang tidak menyenangkan itu, saya terkejut, saya tidak dapat bayangkan ada orang seperti itu di dunia ini, dan tidak pula merasa bersalah apabila membuat hidup orang ain sengsara," katanya kepada AFP dalam satu wawancara baru-baru ini.

Sumber : Malaysiakini

---------------------------------------------------------------------------------

Cuba saman sapa yang fitnah awak tu Bik Mama oii..kan elok kita selesaikan kat Mahkamah (walaupun pusing kot mana hangpa menang jugak la). Awat? Hangpa semua takut ka? Takut kena soal dengan peguam - peguam yang berjiwa rakyat untuk godam hangpa?

Jangan jerit - jerit ya Bik Mama dan Najib...Rakyat meluat tengok hangpa berdua ni.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.