Isnin, 23 Mac 2009

Najib Abdul Razak : Bersihkan Diri Anda Di Mahkamah



Najib Abdul Razak, nama anda disebut dimana - mana sahaja sebagai insan yang terlibat dengan pembunuhan Altantuya. Ya benar, anda telah bersumpah sana - sini dengan mengguna Yang Maha Agung. Tapi sedarkah anda, apabila berbohong dengan menggunakan namaNya anda pasti suatu hari nanti akan terkena bahananya.

Lihatlah apa yang terjadi pada diri anda. Anda mula diserang di setiap penjuru. Anda mula diberikan ilham untuk tersilap langkah dalam percaturan di negeri Perak. Selepas peristiwa di Perak, anda telah dibenci oleh majoriti rakyat Malaysia. Tidak pernah dalam sejarah Malaysia, TPM yang bakal menjadi menjadi PM tidak disukai rakyat Malaysia.

Najib Abdul Razak jika benar anda tidak bersalah, bersihkan nama anda di mahkamah (walaupun mahkamah itu mahkamah kartun). Mubahalah tidak bererti lepas bersumpah sana - sini bersih sudah nama anda. Proses undang - undang perlu dilaksanakan.

ATAU ANDA TAKUT SEBENARNYA? TAKUT DIBOGELKAN DI DALAM MAHKAMAH NANTI..

1 ulasan:

  1. Takziah...

    UMNO dalam Kenangan 1946 - PRU13

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.