Selasa, 17 Mac 2009

Najib Abdul Razak : Para Pejuang Rakyat Menunggu Anda

7 April nanti, Umno dan Bn akan berkempen bersama - sama dengannya PMnya yang baru. PM yang penuh dengan kontroversi baik dari politiknya hinggalah kes pembunuhan rakyat Monggolia yang teramat kejam. Penyerahan kuasa yang dijangka selepas perhimpunan agung Umno akan menyaksikan rakyat Malaysia akan mendapat seorang Perdana Menteri yang kejam (tapi bodoh). Rakyat Malaysia akan mendapat seorang Perdana Menteri yang berjiwa seperti pembangkang. Rakyat Malaysia akan mendapat seorang Perdana Menteri yang lebih sibuk berpolitik daripada berfikir bagaimana mahu selamatkan ekonomi Malaysia. Rakyat Malaysia akan mendapat seorang Perdana Menteri yang tidak berani membersihkan dirinya di Mahkamah. Rakyat Malaysia akan mendapat seorang Perdana Menteri yang bakal menggunakan semua kekuasaan yang ada untuk menutup suara - suara rakyat yang menegurnya kepimpinannya.

Ya, kita akan kembali kepada zaman yang lebih gelap daripada zaman Dr. Mahathir. Memang Dr. Mahathir terlibat dengan kes Memali, Jamil Ibrahim, Anwar Ibrahim, pembantaian massa, ISA, kuasa raja - raja ditarik dan pelbagai lagi kezaliman yang pernah beliau lakukan. Tapi beliau menggunakan otak dan akal fikiran. Tapi Najib tidak. Najib terlalu ghairah dalam menangani sesuatu isu tanpa menggunakan akal fikiran. Lihat sahaja kes di Perak. Akibat terlalu seronok Najib terlupa akan kuasa yang ada pada Speaker. Akibat terlalu seronok mengikut rentak Anwar Ibrahim, Najib lupa bahawa Umno dan Barisan Nasional sekarang dalam keadaan yang cukup lemah dimana semua rakyat Malaysia boleh dikatakan menolak Bn. Akibat terlalu seronok mengikut rentak Anwar Ibrahim, Najib lupa untuk mengikut langkah Anwar Ibrahim yang mahu peralihan kuasa dengan cara mengikuti perlembagaan tapi Najib melakukan peralihan kuasa dengan lupa sama sekali undang - undang itu wujud.

Ya, Najib tidak hebat. Apa yang ada pada Najib? Dia tidak pernah hidup susah. Perjuangannya hanya lebih mementingkan kekuasaan. Disaat rakyat menghadapi kesusahan akibat harga minyak naik, Najib menyuruh rakyat ubah cara hidup tapi tidak langsung menyuruh isterinya ubah gaya hidup, tidak menyuruh para pemimpin Umno berhenti mengaut keuntungan daripada wang rakyat, tidak menuyuruh agar para pemimpin Umno ubah gaya hidup. Tetapi rakyat yang disuruhnya. Najib tidak akan bersama rakyat. Percayalah.

Najib digambarkan sebagai pemimpin yang harus kita takuti dan digeruni oleh segelintir individu yang berjuang untuk rakyat. Bagi saya, kenapa harus kita berfikiran sedemikian. Saya menunggu Najib untuk menjadi PM. Kerana apa saya menunggu? Kerana saya berentap dengan kekuasaan yang beliau ada semahu - mahunya. Najib bagi saya umpama buah dalam permainan catur. Tersilap langkah, Umno akan berkubur selama - lamanya. PRU-12 salah contoh dimana Umno yang tidak mahu langsung mendengar suara rakyat terus kehilangan 2/3 majoriti.

Najib jika menangkap Anwar Ibrahim, Umno bersiap - sedialah menerima dari pukulan daripada rakyat ketika pilihanraya kelak. Gunalah sebanyak mana undi hantu, tapi jika rakyat kata TAK NAK BN, maka tumbanglah Bn. Najib jika menangkap blogger - blogger yang menyokong perjuangan rakyat maka bersiap - sedialah menerima gelombang ketiga dalam PRU-13 yang bakal menyaksikan Bn hilang dari tampuk pemerintahan. Jika Najib tidak membuat PRU-13, maka bersiap - sedialah gelombang kebangkitan rakyat untuk memaksa PRU-13 tetap diadakan. Rakyat sudah berani menghadapi kekasaran dan kekejaman pihak polis. ISA, bunuh, tangkap, dakwa, fitnah, media tidak bebas, SPRM kuda baru Bn, samseng semua lagi tidak berguna jika Najib menggunakannya terus - menerus demi untuk mempertahankan kuasanya.

Kita sebagai para pejuang rakyat harus bersiap - sedia dan secara gembira menantikan pemimpin kejam tapi kurang cerdik ini. Anggaplah diri kita sebagai seorang tentera yang gembira menantikan peperangan yang dicetuskan oleh Zionis dan Amerika untuk melanyak negara kita.

Para pejuang...bersiap..kumpulkan kembali semangat juang..singa - singa rakyat dimana kalian semua sembunyi..keluarlah segera.

Malaysia menanti anda semua..Najib..bersiap - sedia menerima terkaman daripada kami..

HIDUP RAKYAT!!

1 ulasan:

  1. bodoh nye jib....bibir cam negro...bini ketot...

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.