Rabu, 4 Mac 2009

MRSM Diswastakan..MANA PEGI PEJUANG "MELAYU"

MARA kini dalam perbincangan bagi menubuhkan Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) swasta untuk menampung bilangan pelajar Bumiputera yang semakin meningkat.

Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Datuk Noh Omar, berkata, syarat kemasukan untuk belajar di MRSM swasta mungkin akan diberi kelonggaran tetapi perkara itu bagaimanapun masih dalam kajian.

"Untuk mengurangkan beban kerajaan, saya cadangkan supaya Mara cuba dapatkan kerjasama dengan syarikat berkaitan kerajaan (GLC).


Mana perginya pejuang - pejuang "Melayu" yang selama ini marahkan Tan Sri Khalid kerana memberi cadangan kuota 10% kepada pelajar bukan Melayu di UiTM. Mana pergi konon pejuang Melayu semua ini? Pergi bantah hasrat tersebut..jangan tak bantah..jangan tak bantah sebab yang buat BN yang bagi perut kamu semua kenyang..

Jerit jangan sebarang jerit..takut bila salah jerit tercabut anak tekak nanti.

SUDAHLAH TU UMNO DAN JUAK - JUAK UMNO..JANGAN BODOHKAN LAGI ORANG MELAYU!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.