Isnin, 23 Mac 2009

Singa - Singa Malaysia..Dimana Kalian Bersembunyi??

KUALA LUMPUR, 23 Mac (Hrkh) - Kementerian Dalam Negeri (KDN) hari ini menggantung permit akhbar pembangkang berpengaruh Harakah dan Suara Keadilan masing-masing selama tiga bulan berkuatkuasa serta-merta.

Tindakan secara langsung menghalang kempen media kedua-dua parti bagi menghadapi tiga pilihanraya kecil pada 7 April ini - kawasan parlimen Bukit Gantang di Perak, DUN Bukit Selambau di Kedah dan DUN Batang Ai di Sarawak.

Sumber : Harakahdaily

-----------------------------------------------------------------

Dimana kamu wahai singa - singa rakyat..kekejaman telah bermula, kezaliman telah bermula. Najib dan Rosmah telah memulakan langkah.

Pejuang - pejuang rakyat yang selama ini bersembunyi dan berdiam - diri. Keluarkan diri kamu semua. Malaysia memerlukan anda semua.

Suara Rakyat harus diperdengarkan semula. Era kekejaman telah bermula. Gendang perang oleh Zionis Malaysia telah bermula.

Ayuh tunggu apa lagi..BERSIAP!! MARA!! BERJUANG!!

HIDUP RAKYAT!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.