Sabtu, 14 Mac 2009

Seminggu Di Kedah

Assalamua'laikum w.b.t

Seminggu aku berada di Kedah kerana melawat nenek ku yang tak berapa sihat. Aku terlepas DEMO ANTI-PPSMI di ibukota. Aduh aku cukup kecewa.

Aku ingin berkongsi pandangan mengenai Kedah khasnya Alor Setar sempena bercuti (bercuti ke?) seminggu ini. Tak banyak pun. Aku dapat pesanan ringkas dari sahabat baik Khairy Zulkoflee (nasib dia ni tak perangai macam KJ) bahawa dia ini dah jadi ayah. Tahniah! Moga - moga Allah memberi perlindungan kepada anak mu..Ameen.

Aku dapat menukar kotak gear yang ku nanti - nantikan selama ini di Jitra. Puas hati, tersengih - sengih sebab dapat tukar kotak gear yang lama yang tersangat lemau kepada kotak gear yang berprestasi tinggi hehehe..

Keesokkan harinya atau senang cerita malam saya pergi berjumpa sahabat - sahabat di Seriab, Perlis. Dah lama tak jumpa dia ini. Jadi sembang - sembang punya sedar - sedar dah pukul 4.30 pagi.

Pastu aku dapat panggilan dari Black, Arif, Hishamuddin Rais. Semuanya menanyakan pasal Demo Anti - PPSMI di Kuala Lumpur. Aku pun beritahulah tak dapat pergi sebab nenek aku sakit teruk. Tapi aku tersangat kecewa sebab tak dapat pergi. Khabarnya POLIS MENDERHAKA kerana TAK MEMBENARKAN rakyat berjumpa Agong. Derhaka ini!!

Semalam yakni hari Jumaat merupakan hari terakhir aku di bumi Alor Setar (tempat lahir ni). Aku menemani mak aku ke Pekan Rabu untuk membeli beberapa cenderamata (dodol, kuah rojak, rempeyek ermm kategori cenderamata ke).


Sapa mai Kedah tak singgah tempat nie..mai sekali lagi no..

Ok...setakat ini sahaja celoteh aku..aku nak bersiap pergi ke Sunway, singgah bengkel proDRAG, pastu bersiap ke Sepang sebab ada Sepang Drag Battle..mohon maaf, asalnya tarikh 14/4 tapi pengurusan tahap bengong ubah tarikh menjadi lebih cepat..pasti tak ramai peserta..apa pun kita tengok pasti ada aduan yang tak bagus malam ini mengenai pengurusan Sepang GP ni..haiii..

Assalamua'laikum w.b.t

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.