Khamis, 14 Januari 2010

Lepas Ini Anwar Kena ISA

KUALA LUMPUR 12 Jan. - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim perlu menjelaskan dakwaan pertemuannya dengan dua tokoh media tempatan, Datuk Nazri Abdullah dan Datuk Kalimullah Hassan di London baru-baru ini.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr. Mohd. Puad Zarkashi berkata, jika dakwaan itu benar, Anwar mungkin mempunyai peranan dalam kejayaan pengendali portal berita Malaysia Today Raja Petra Kamaruddin meloloskan diri secara haram dari negara ini dan berlindung di London.

Sumber : Utusan Meloyakan Tekakku

______________________________________

PUTRAJAYA 12 Jan. - Kementerian Dalam Negeri (KDN) akan mengambil tindakan ke atas Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim jika beliau sengaja menggunakan isu agama dan perkauman berhubung insiden serangan ke atas gereja.

Menterinya, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, jika terdapat bukti dan laporan bahawa Anwar atau pihak-pihak tertentu sengaja menggunakan isu tersebut, mereka akan dikenakan tindakan tegas.


Sumber : Utusan Meloyakan Tekakku

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ini penting untuk semua orang. Memang benarlah kata - kata Mahfuz Omar. Kemungkinan Operasi Lalang 2 akan dilaksanakan.

Kalau kita lenggok dan gaya tuduhan yang dilemparkan kepada DSAI kita dah boleh agak jika benarlah Operasi Lalang 2 dilaksanakan maka orang pertama yang bakal ditahan adalah DSAI.

Mereka iaitu Zionis Umno sedang tertekan. Sokongan semakin menurun kerana keghairahan Hishamuddin Hussien yang mengapikan agar rakyat turun berdemo. Malangnya yang turun tak sampai 1000. Lalu marahlah si lidah kontot ini. Maka untuk memastikan sokongan terhadap Pakatan Rakyat tidak melonjak naik maka terpaksalah mengalihkan perhatian rakyat dengan mengatakan Anwarlah dalangnya.

WOI MONYET (maaf kasar sikit).....ini dunia IT....dunia IT....dunia BLOG!!

Dengan sekali klik satu dunia tahu. Dengan hanya mengklik PUBLISH POST satu Malaysia tahu kebangsatan Umno.

Tangkaplah DSAI...tangkaplah seberapa ramai kau nak tahan.

Lagi kau tangkap...lagi cepatlah Umno mampus...

Tak percaya buatlah!!

Tolonglah buat!!!!

5 ulasan:

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.