Khamis, 7 Januari 2010

Terbukti Umno Mahu Cetuskan Huru - Hara

PUTRAJAYA, Jan 6- The Home Ministry will allow a public demonstration against the “Allah” ruling, planned by Muslim groups this Friday at the Kampung Baru mosque here, to proceed and will only take action if “things get out of hand.”

Sumber : TheMalaysianInsider

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Mamat dah tiupkan semangat orang - orang Umno untuk berdemo di Kampung Baru. Tujuannya hanya satu biar mereka yang berdemo ini berarak dan mula cari gereja lepas itu bakar gereja lepas itu bunuh seorang dua penganut agama Kristian. Umno sememangnya pencetus kepada huru - hara. Nampak tak niat mereka? Mahu jadi juara dalam isu ini. Biar orang Melayu lupa dengan kes enjin jet yang buat - buat hilang tu. Biar orang Melayu lupa kes Altantuya. Biar orang Melayu lupa kes harga gula naik. Biar orang Melayu lupa kes kadar bayaran broadband nak dinaikkan.

Sedarlah orang Melayu....jangan terperangkap!!

2 ulasan:

  1. seseorang yang hanya tau bagi alasan untuk merelevankan kehendak diri mereka sendiri adalah orang yang syok sendiri.

    bila pr buat perhimpunan, mak aih syarat. kene tempat tertutup. tak ada konsep perhimpunan jalanan neh dalam undang2 mesia.

    alih2 bila time dorang, semua HALAL je...

    BalasPadam
  2. orang niat jahat..mesti akan nampak kebodohan ketika berbicara...

    kan elok kalau dia tak keluarkan statement..

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.