Khamis, 28 Januari 2010

Satu Dunia Dah Tau La Mangkuk!!

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dibidas kerana dikatakan memberi gambaran tidak tepat mengenai isu kalimah "Allah" dalam tulisannya dalam akhbar luar bagi tujuan politik.

Setiausaha Perhubungan Umno Wilayah Persekutuan Datuk Wira Syed Ali Alhabsee yang juga Ketua Umno Bahagian Cheras, berkata Anwar juga sedang giat melobi pertubuhan bukan kerajaan (NGO) luar negara untuk memburukkan imej kerajaan berhubung isu kalimah Allah.

Sumber : Malaysiakini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Satu dunia tahu yang hangpa semua yang bagi panaskan isu ini.

Sapa yang bagi greenlight untuk buat demo mengenai isu ini? Siapa? Hishamuddin kan? Siapa Hishamuddin? Orang PAS atau PKR? Umno!!

Siapa yang kata hak rakyat untuk menyuarakan marah mereka tidak boleh dihalang? Siapa? Najib kan? Siapa yang Najib? Perdana Menteri (puppet sahaja) Malaysia merangkap Presiden Umno!!

Dunia luar semua tahu. Umno penipu macam Yahudi. Bila rakyat berdemo mengenai isu rakyat ditangkapnya rakyat. Dibelasahnya rakyat. Tapi atas nama kepentingan mereka. Semua senyap. Tiada tangkapan dibuat!!

Semua dunia tahu. Umno penipu macam Israel. Isu nama Allah sengaja dibesarkan. Bagi rakyat bergaduh. Kenapa hingga sekarang tiada kawalan ketat keatas semua rumah ibadat dalam negara kita? Sebab sengaja nak provoke rakyat yang berbilang agama dan bangsa ini.

Tak perlu Anwar pergi luar negara. TAK PERLU!!

Hanya si bodoh sahaja lambat mengetahui bahawa isu sudah lama mencemarkan nama Malaysia.

INI SEMUA PERSEDIAAN UNTUK MEMBANTAI DAN MENANGKAP SEMUA PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT DIBAWAH ISA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.