Selasa, 26 Januari 2010

Pakat Doa Parasit Ni Berambuih Keluaq

Mengenai desas-desus yang beliau mungkin dipecat daripada parti, Zulkifli berkata: "Cakap-cakap yang mengatakan saya akan dipecat hanyalah spekulasi tetapi jika betul-betul dipecat saya akan bertindak. Saya telah bersedia."

Sumber : Malaysiakini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mamat poyo ni patut dari dulu keluar dari Pakatan Rakyat.

Aku dah tulis mengenai kebodohan dan ketaatan menjadi talibarut Umno dan meminta DSAI dan sesiapa sahaja menuntut dia letak jawatan.

Sekarang dia dah kata dia bersedia...bersedia apa? Bersedia masuk Umno? Bersedia nak burukkan DSAI?

Silakan...kalau mu buat macam tu Zul oi...mu kena ingat..sampai mati rakyat Kedah dan Malaysia meluat kat mu..

Aku minta mu keluaq cepat dari PKR. Senang kerja. Parasit macam mu ni tak layak dok dalam PR.

Buang masa...patut PAS tamau kat mu...busuk perangai mu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.