Ahad, 24 Januari 2010

Anak Muda Aksi Perlawanan Harus Bertambah Keras

Keadaan semakin meruncing. Harga petrol dijangka naik pada bulan Mei. Harga gula telah naik. Harga minyak masak dijangka naik. Kini kemungkinan besar harga beras juga dijangka naik.

Kita rakyat Malaysia semakin tertekan. Gaji tidak naik - naik namun harga melambung naik dengan dahsyat. Kerajaan BN sudah tidak punya duit kerana semua ini adalah kesilapan mereka. Mereka rasakan membangunkan bangunan itu lebih ekonomi walhal itulah perbuatan maha membazir.

Apa yang tinggal untuk kita? Kita semakin tertekan. Hutang terpaksa dibuat hanya semata - mata untuk hidup didalam dunia gila ini yang direka oleh Bn. Sudahlah ibubapa kita bakal menanggung kos tinggi kerana setiap minggu anak - anak mereka dipaksa balik ke rumah. Bayangkan jika keluarga di Johor anak bersekolah di Kedah. Bayangkan kos yang terpaksa mereka hadapi. Sudahlah yuran semakin mahal.

Anak muda Malaysia. Nasib Malaysia ditangan anda semua. Berusahalah kita untuk terus melawan. Allah bersama orang - orang yang tidak putus asa.

Politik Malaysia semakin menggila.

Kita tidak lagi boleh berpeluk tubuh untuk menunggu siapa yang bakal memimpin kita.

Jika kita tidak bangkit dari sekarang, maka selagi itulah Bn akan terus - menerus menindas rakyat.

Pandang wajah - wajah pakcik - pakcik dan makcik - makcik di kampung yang hidupnya susah.

Pandang wajah - wajah ibubapa yang semakin berkerut wajah mereka.

Apa lagi yang Bn mahu korek secara paksa dari poket kita.

Siap - sedialah!!

Jika semboyan ditiupkan.....kita mara.

Keluar dari celah - celah kota, daerah untuk mara kejalan raya. Mereka si penzalim Bn cukup takut melihat aksi anak muda kerana mereka dapat membayangkan kerajaan mereka akan tumbang kelak.

Satu persoalan anak muda Malaysia..adakah anda semua telah bersedia?

HIDUP RAKYAT!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.