Selasa, 12 Januari 2010

Rosmah Perempuan Pertama Gangster

Tidak pernah ada mana - mana isteri Perdana Menteri Malaysia yang diberi kuasa untuk menentukan siapa yang patut ditahan dan siapa yang patut diugut.

Kita pernah ada Perdana Menteri yang paling kejam iaitu Mahathir Muhammad, namun tidak pula kita dengar Siti Hasmah mengugut mana - mana manusia yang cuba merosakkan peribadi beliau.

Kita pernah ada Perdana Menteri yang paling lemah dalam sejarah Malaysia iaitu Abdullah Ahmad Badawi, namun tidak pernah pula Allahyarhamad Hendon dan Jeanne Abdullah menentukan wartawan ini atau wartawan itu yang boleh ada didalam sesuatu majlis.

TAPI hari ini kita buat pertama kalinya melihat, manusia yang bernama Rosmah mempunyai sedemikian rupa. Kejam, dikatakan terlibat dengan pembunuhan Altantuya dan sebagainya.

Kita hari ini dikejutkan dengan tuduhan dari adik kandung Rosmah sendiri bahawa Rosmah pernah cuba membunuh dan mencederakan dia. Rosmah pernah cuba menghalang anak kandungnya daripada berkahwin dengan Dr Fazli. Lihat saja di YouTube. Pendedahan yang tidak pernah dinafikan oleh Rosmah.

Terbaru kita dengar pula wartawan Suara Keadilan diugut kerana cuba menemubual saudara - mara Rosmah.

Tidak pernah kita melihat isteri Perdana Menteri mempunyai masalah peribadi yang begitu teruk dan jijik.

Malah tidak pernah pula kita melihat isteri Perdana Menteri menyibuk sebegini teruk macam Rosmah.

Benar kata Hishamuddin Rais. Suami Najib adalah Rosmah dan isteri Rosmah adalah Najib.

Rosmah memang gangster dan penyebab negara kita bakal bankrup sebab kegilaan dia membeli - belah dan mengupah orang untuk mengugut sesiapa sahaja yang dirasakan dapat memalukan dia.

Kasihan rakyat Malaysia.

4 ulasan:

  1. sebab itu laa bila ada orang bawak cerita yang rosmah ada sekali dalam upacara C4 tu, ramai yang tidak teragak-agak untuk percaya.

    nak jaga imej, tapi salah cara.

    hakkk tuih!

    BalasPadam
  2. gangster je buat perangan macam dia...sakit sakit!!!

    BalasPadam
  3. Salam ziarah kembali, terima kasih kerana linkkan blog saya di sini, saya hargai anda, saya doakan semoga anda di murahkan rezeki dan dipanjangkan umur, Sebagai tanda penghargaan dan persahabatan, saya masukkan blog anda di mega link saya, saya hrgai dan ucapkan terima kasih

    BalasPadam
  4. terima kasih...moga moga...ustaz dirahmati Allah...terima kasih sekali lagi

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.