Jumaat, 12 Jun 2009

Persamaan Zionis BN dan Zionis Yahudi

BAITULMAQDIS: Parti Likud meningkatkan tekanan terhadap pemimpinnya, Benjamin Netanyahu yang juga Perdana Menteri Israel supaya mengetepikan desakan Amerika Syarikat dengan tidak menyebut perkataan 'negara Palestin' apabila beliau memberi ucapan dasar, hujung minggu ini.

Sumber : Berita Hairan

SUNGAI PETANI, April 1 – The Home Ministry’s directive banning Pakatan Rakyat leaders from mentioning Altantuya Shaariibuu at their rallies did not stop Datuk Seri Anwar Ibrahim from bringing up the dead at the Bukit Selambau by-election campaign.

Sumber : The Malaysian Insider

Korang semua boleh tengok tak persamaannya. Yahudi Zionis tak bagi sebut nama Negara Palestin, Zionis BN tak bagi sebut nama Altantuya. Samakan?

Jadi mulai hari ini, kita panggil sahaja BN tu Zionis BN. Sama jer!!




2 ulasan:

  1. tak boleh sama kan BN dengan zionis... diorang tu bukan nya yang menganggungkan bukit zion, tapi BN lagi jahanam dari zionis... zionis pun takder bunuh yahudi

    ha ha ha

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.