Selasa, 30 Jun 2009

Manik Urai (9) : Dah Memang Kaki Menipu!!

Ketika dihubungi Malaysiakini hari ini, Tuan Aziz menafikan semua tuduhan tersebut sebagai tidak berasas dan berkata ketika menjadi ketua Pemuda Umno, beliau tidak pernah terbabit dalam operasi kilang Kesedar.

Nafi pernah lobi

Menurutnya, beliau juga tidak pernah ke Thailand atau Vietnam ketika bersama Kesedar.

--------------------------------------------------------------------

Tengok...nampak tak kebebalan calon BN ini. Dalam berita yang sama masih nak TAI CHI sana sini..kejap tak terlibat dengan kesedar, pastu terlibat pulak...

Kan senang cakap ye memang saya terlibat dengan kesedar cuma tak buat perkara - perkara macam itu..kejap masuk kejap tak..macam mana nie???

Buat pengundi Manik Urai...jangan pilih orang kaki penipu nie...kalau terlibat dengan bisnes juta - juta dan perniagaan luar negara ni bila masa dia nak tengok orang kampung???

Dah dah..tetapkan hati...tumbangkan BN!!!

3 ulasan:

  1. hidup pas, hidup pakatan rakyat

    BalasPadam
  2. umno adalah dajal kecik akhir zaman
    wajib pada semua umat manusia menghancurkan dan membunuh umno dari terus hidup
    idealogi asas umno menimbulakan sikap perkauman
    tamak pada harta

    BalasPadam
  3. umno adalah dajal kecil akhir zaman
    wajib bagi seluruh umat islam menghancurkan umno
    umno adalah seekor binantang yg direka cipta oleh puak british zaman dahulu utk menghancurkan umat islam dan semua bangsa dimalaysia

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.