Sabtu, 2 Mei 2009

5 May 2009 : 3 Bulan Selepas Rampasan Kuasa Di Perak

Hari Selasa nanti, cukup 3 bulan kejadian rampasan kuasa di Perak berlaku. Hari Selasa nanti cukup 3 bulan tangisan rakyat Perak yang sedih lihat demokrasi dicemari oleh Najib. Hari Selasa nanti cukup 3 bulan rakyat Perak masih menunggu Sultan Perak membubarkan DUN.

Cukup sudah 3 bulan. Rakyat sudah pun memberi isyarat yang cukup jelas. PRK Parlimen Bukit Gantang telah membuktikan rakyat Perak menolak rampasan kuasa yang diusahakan oleh Najib. Undi anak muda Melayu tidak berubah (walaupun untuk saluran 1 dan 2 menunjukkan sokongan ketara kepada BN). Kaum Cina dan India telah menolak sama sekali BN.

Cukup 3 bulan, namun BN masih degil dengan suara rakyat. Mereka masih terus - menerus mencabar kuasa rakyat. Gangster digunakan. Rakyat semakin ditindas. 7 May 2009 saya menyeru seluruh rakyat Perak agar membantah persidangan secara paksa ini secara beramai - ramai. Jika BN boleh halang wakil - wakil Pakatan Rakyat bersidang, kenapa rakyat tidak boleh halang?

Buktikan kepada BN, anda hanya bernafas kerana ada gangster - gangster BODOH dan polis dibelakang kamu. Tapi ini rakyat. Tiada siapa dibelakang kami kecuali kebenaran, keadilan dan Tuhan Yang Maha Esa.

Ayuh rakyat Perak...buktikan pada BN!! Rakyat Perak mahukan pilihanraya kecil yang baru!!

SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.