Jumaat, 15 Mei 2009

Samy Vellu Mengarut Lagi


MIC tidak akan tergugat walaupun pemimpin Hindraf yang baru dibebaskan dari tahanan di bawah ISA mahu menubuhkan parti politik, kata Presiden MIC, Datuk Seri S Samy Vellu.

Menurutnya, dalam tempoh beberapa dekad yang lalu, banyak parti politik kaum India muncul tetapi kemudiannya berkubur begitu sahaja, tetapi MIC terus kekal bertahan."Selama 64 tahun kewujudan MIC, begitu banyak parti politik kaum India ditubuhkan, tetapi tidak lama selepas itu, ianya berkubur... Ia bukan satu ancaman kepada kita," katanya kepada pemberita di Kuala Lumpur.

Menyentuh tentang populariti Hindraf, Samy Vellu berkata, terdapat satu soalan yang masih belum terjawab."Berapa besarkah penyokong pemimpin Hindraf, beberapa peratuskah sokongan yang mereka ada, kita tidak boleh menilainya berdasarkan kepada apa yang kita lihat pada 25 November 2007 (sewaktu protes jalanan).

Sumber : Malaysiakini

----------------------------------------------------------------------------

Nak tengok pengaruh diorang sangat ke? ERRRR...LU DULU AHLI PARLIMEN SG. SIPUT..APA CERITA SUDAH HILANG ITU KERUSI..DEYYYYYYYYYYYYYY HAHAHAHAH

LETIH AKU NGAN MACHA SORANG NIE...gelak sekali lagi


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...berair mata aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.