Rabu, 20 Mei 2009

Mat Rempit Tak Sama Dengan Samseng Jalanan

Helo kepada mereka yang suka melabel - label individu.

Aku tentang lumba haram (walaupun punca kepada lumba haram sebab tempat nak lepaskan gian berlumba sudah tiada) tapi adalah amat tidak adil kepada untuk mengatakan mereka ini samseng jalanan kerana yang membuat hal di jalanraya bukan dari kelompok mereka.

Tapi dari merempit dekat jalanraya dengan rompak duit rakyat, pemilihan agong parti di PWTC yang penuh dengan politik wang (weiii...rasuah la tu)...mana lebih jahat??

Pilih pemimpin dengan rasuah...nak dapat AP kereta kena ada kabel dan rasuah menteri..nak ada AP ayam esok pun kena ada kabel dan rasuah menteri..

Bagi aku..baik rempit dari orang - orang mangkuk macam nie..

WEI..SEDIAKAN TEMPAT LA WEI...BARU MASALAH REMPIT NIE KHALASS..

NI KENAL KAN VALENTINO ROSSI..TAPI TEMPAT TAKDE NAK BUAT APA GILEEEEEE(KHAS BUAT YANG SEDAP DOK BANTAI MAT - MAT REMPIT)!!!

p/s Mat Rempit pun ada pakai baju Nik Aziz..tak percaya pergi Kedah dan Penang..hangpa tengok la..ni la Mat Rempit yang cool..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.