Selasa, 12 Mei 2009

Perak : Kemenangan Rakyat Pusingan Pertama


Alhamdulillah,
Doa dan pengorbanan rakyat Perak selama 3 bulan telah membuahkan hasil. Kemenangan pusingan pertama telah dapat dirasai oleh mereka. Kemenangan pusingan pertama yang terpaksa mengharungi pelbagai cabaran dan dugaan. Namun para pejuang rakyat Perak telah berjaya harunginya. Nah, hasilnya MB Perak yang disayangi telah diakui sebagai MB sah oleh mahkamah.

Namun begitu, musuh utama rakyat Perak dan Malaysia, ketua pergerakan Zionis Malaysia Najib telah memberi amaran kepada rakyat Perak :

"dikemaskini Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menasihatkan rakyat Perak supaya bertenang dan tidak terlalu teruja dengan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang mengisytiharkan Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai menteri besar yang sah." sumber : Malaysiakini

Lihatlah, keangkuhan Najib. Seolah - olah negeri dan negara ini Tun Razak yang punya. Kemenangan pusingan kedua pasti akan lebih rumit untuk kita kecapi. Najib sudah pun memberi amaran kepada rakyat Perak. Jadi, buat pemimpin PR dan pejuang - pejuang rakyat di negeri Perak dan Malaysia. Bersiap - sedia. Saya menjangkakan kemenangan kita di pusingan pertama ini bakal dirampas kembali.

Undang - undang Malaysia adalah hak milik kekal pertubuhan Yahudi yang bertopengkan Melayu. Ingat rakyat Perak dan Malaysia. Pertahankan kemenangan ini. Najib ini jahat. Bom C4 pernah meletup.

Orang - orang Melayu di Perak. Ingat, anda telah diperbodohkan oleh BN. Dahulu mereka kata kita tidak patut lantik orang bukan Melayu jadi speaker. Ganesan siapa? Adik kepada Zambry? Anak buah Najib? Saudara Zahid Hamidi? Pakatan Rakyat memperjuangkan rakyat. Umno memperjuangkan kebohongan.

NAJIB....kau memang angkuh...kau memang jahat..kau ingat rakyat Perak bacul!!!

Tengok gambar ini, suatu hari nanti muka kau bakal jadi macam ini!!! Ingat!!

1 ulasan:

  1. Salam ziarah. Sekadar membuat hebahan untuk kepentingan ummah.

    Rancangan "Who Wants To Be A MillionaireBlogger.Net" kini, ke udara di screen komputer anda. Sertai & daftar sekarang. Kemasukan adalah PERCUMA...

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.