Sabtu, 9 Mei 2009

Penanti : Simbol Penolakan Kepada BN

Pada 23 Mei 2009, pilihanraya kecil DUN Penanti akan berlangsung. Pada hari tersebut juga kita dapat menyaksikan undang - undang Yahudi SPR yang akan menghadkan jumlah penyokong yang datang berarak hanya 5000 orang (tapi macam mana nak kira). Pada hari tersebut kita akan dapat menyaksikan Pakatan Rakyat akan berperang dengan BN (kalau berani letak calon).

Rayuan kepada penyokong - penyokong PR, pada hari tersebut datang secara beramai - ramai. Penuhi setiap ruang inci di kawasan tersebut. Buat penduduk Pulau Pinang turunlah beramai - ramai. Tunjukkan kepada Zionis BN, rakyat Pulau Pinang menolak BN. Tunjukkan kepada BN, jangan sesekali merampas Pulau Pinang dengan cara bangsat seperti itu lagi.

Sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keadilan dan kebenaran, saya merayu kepada pengundi - pengundi DUN Penanti. Hancurkan BN habis - habisan. Kalahkan mereka seteruk - teruknya. Hentak mereka selunyai - lunyainya. Tunjukkan kepada rakyat Perak, rakyat Pulau Pinang bersama mereka. Tunjukkan kepada Najib bahawa setelah apa yang kamu lakukan di Perak, DUN Penanti BN kalah teruk.

Walaupun saya adalah insan yang memilih pilihanjalanraya (kerana yakin setiap undian anda walaupun menang, tetapi BN keparat tetap tidak akan menghormati anda), tetapi saya juga menghormati saluran jenis ini. Laksanakan tanggungjawap anda untuk menyelamat Pulau Pinang dan menyelamatkan Malaysia. Undian anda, akan membawa makna dan harapan kepada rakyat Malaysia yang telah tertindas dengan rejim Zionis Malaysia dibawah pimpinan Najib, bahawa masih ada yang mahukan keadilan.

Najib, cabaran telah dibuat. Pakatan telah memperkenalkan budaya baru. Wakil Rakyat yang tidak bagus berkhidmat akan digesa meletakkan jawatan supaya setiap undian yang telah rakyat berikan akan lebih bermakna. Mana yang lebih bertanggungjawap, membiarkan wakil rakyat yang tidak bekerja terus menjadi wakil rakyat sehinggalah DUN dibubarkan atau berhentikan wakil rakyat yang tidak bekerja itu dan pilih semula wakil rakyat yang boleh bekerja. BN dan Najib, PR telah membawa budaya baru. Mereka mahu rakyat berpuas hati, mereka mahu rakyat dihargai(khas buat PAS Permatang Pauh juga).

Pengundi di DUN Penanti. Undian anda akan membawa harapan kepada rakyat Malaysia dan menunjukkan kepada pengundi - pengundi di negeri Perak..Anda bersama mereka.

NAJIB...INGAT!! RAKYAT MENANTI ANDA DI PENANTI..UMUMKAN SEGERA CALON BN!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.