Selasa, 5 Mei 2009

7 Mei 2009 : Suara Rakyat Suara Keramat (2)

Tinggal satu hari sahaja lagi sebelum tarikh 7 Mei 2009 tiba. Semua warganegara Malaysia akan menunggu dengan penuh debar pada hari tersebut. Tarikh yang bakal menyaksikan kerakusan BN untuk terus - menerus merampas suara rakyat. Suara rakyat yang mahukan DUN Perak dibubarkan.

Semua rakyat Malaysia menunggu dengan perasan sedih kerana sekali lagi suara rakyat yang telah pun mengikut saluran peti undi untuk menyatakan rasa protes dan bantahan terhadap rampasan kuasa ini tidak diendahkan.

Rakyat Kedah menunggu kebangkitan rakyat Perak untuk menentang usaha jahat dan sialan ini daripada MB Haram Zambry. Rakyat Kedah menunggu kebangkitan rakyat Perak dalam menghadapi serangan ganas dari gangster - gangster keparat Umno. Rakyat Kedah menaruh harapan yang cukup tinggi kepada rakyat Perak agar dapat menghalang persidangan haram yang dilaksanakan oleh perampas kuasa BN. Jika berjaya, rakyat Perak akan menjadi sumber inspirasi rakyat Kedah jika peristiwa rampasan kuasa ini berlaku di Kedah kelak. Rakyat Perak...bangkitlah...kebangkitan anda semua akan menjadi pemangkin semangat rakyat negeri Kedah dan akan menggerunkan BN.

Rakyat Selangor menantikan kebangkitan anda. Rakyat Selangor juga berada dalam keadaan bahaya. Si Jelmaan Zionis Al-Najib Altantuya telah pun menjadi Ketua Angkatan Zionis di Selangor. Kebangkitan rakyat Perak akan menggerunkan Najib. Rakyat Selangor akan mengikuti jejak langkah anda. Jika peristiwa sial ini berlaku sekali lagi..rakyat Selangor pasti akan ajar Najib dan gerombolan Zionisnya.

Rakyat Perak...rakyat Malaysia menaruh harapan tinggi kepada anda. Andalah tentera rakyat yang bakal menggagalkan rancangan Zionis BN. Jika anda berjaya maka BN pasti tidak berani lagi merampas kuasa dengan cara yang buruk seperti ini lagi.

Bangkitlah harimau - harimau rakyat Perak sekalian. Keluarlah...berjuanglah..bangkitlah..

Rakyat Malaysia yang cintakan keadilan, kebebasan, dan kebenaran menantikan kejayaan anda.

Bangkitlah wahai rakyat Perak. Sultan Nai Long Jaafar sanggup mati dipijak gajah demi mempertahankan negara. Ayuh...tunjukkan kepada Sultan Perak sekarang...jika rakyat Perak sanggup berbuat apa sahaja untuk mempertahankan maruah rakyat kenapa Sultan Perak tidak mampu berbuat demikian.

Rakyat Perak...kejayaan anda bermakna anda telah menyelamatkan Malaysia. Kejayaan anda menghalang persidangan haram ini kejayaan untuk para pejuang rakyat...

BANGUNLAH..BANGKITLAH...

LAUNGKAN SEKUAT - KUAT HATI ANDA...

SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT..

BUKTIKAN KEPADA BN...INI RAKYAT..BUKAN HAMBA KEPADA BN...

KETUANAN RAKYAT BUKANNYA KETUANAN MELAYU UMNO..

Rakyat Malaysia menantikan berita baik dari anda semua...tolonglah kami yang berada luar dari Perak ini......





Rakyat Perak Ulangilah 10/11/2007

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.