Jumaat, 21 Ogos 2009

52 Tahun...Maaf Cakap..Umno Pengkhianat Paling Bangsat

ya,

52 tahun Umno memerintah Malaysia. Dalam tempoh itu jugalah, Umno telah mengkhianati amanah bangsa Melayu dan umat Islam.

Tak percaya??

Baik kita ambil satu contoh sahaja..

Isu Kampung Berembang...kampung tu ramai Melayu..kena roboh..kalau benar bela Melayu mereka patut pertahankannya.

Isu beer...sepanjang 52 tahun memerintah Malaysia...mereka tidak pernah mengambil tindakan yang cukup berani untuk membanteras penjualan beer atau arak di tempat yang majoritinya Umat Islam

Isu KETUANAN Melayu....tolong tanya PEKIDA, PEWARIS, dan penyokong TOTOK Umno..siapa yang merampas kekebalan kekuasaan raja - raja pada tahun 1993. Siapa??

Isu beras untuk rakyat Malaysia...siapa yang telah menjual saham 30 % kepada tauke daripada HONGKONG...siapa??

Isu menghapuskan DEB...siapa yang terhegeh - hegeh nak menghapuskannya kerana nak mendapatkan undi orang bukan Melayu walaupun penghapusan tersebut tetap gagal untuk menaikkan taraf ekonomi orang Melayu dan bukan Melayu...

Banyak lagi sebenarnya...

Buat pengundi Permatang Pasir...janganUndi Umno...tolak Umno ke loji TAIK..

PENGKHIANAT BESAR LAGI BANGSAT..

p/s maaf kasar sikit

7 ulasan:

  1. Dan juga..cuba tanya anak si Toyo..berapa banyak tanah status bumiputera di Selangor yang dah dijualnya...

    BalasPadam
  2. Setuju dan sekarang mahu jadi HERO Melayu...podahhhhhhh

    BalasPadam
  3. MEMANG 110% BETOI TAPI MANGKUK2 AHLI TOTOK UMNOI SEMUA PEKAK GAJAH & BUTA PERUT /HATI ! YANG TU SEMUA DEPA TAK NAMPAK & AKUI, MUNGKIN PASAI TERLAMPAU BANYAK MAKAN YG HARAM , RASUAH & LAIN2 LAGI ,TUNJUKKAN SEKOK PEMIMPIN UMNOI YG JUJUR ? MANA ADA ? YANG ADA TUUUURRR PUNYA BANYAK LAA ! UMNOI PARTI PERKAUMAN MAK DEPA KALI HAMPUT PUNYA ! MOGA DILAKNATKAN PEMIMPIN2 UMNOI PENGKHIANAT TERHADAP MELAYU/ISLAM YANG CAKAP TAK SERUPA BIKIN !

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.