Ahad, 2 Ogos 2009

Salute Buat Anak Muda Malaysia

Salute pada mereka...

Aku baru balik dari demo ANTI-ISA tadi..

Kenapa aku memberi tabik kepada mereka? Kerana benar - benar pembela rakyat.

Aku sudah berumur 25 tahun dan aku lahir generasi 1998. Tapi tahap keberanian dan seni berdemo mereka lebih tinggi dari aku. Ya benar aku turut bertempur dengan FRU.

Tapi kesenian mereka tidak ada tolok bandingnya.

Sewaktu aku berumur seperti mereka aku hanya berani menendang jauh - jauh Canister gas pemedih mata.

Tapi mereka...dengan tangan kosong mereka campakkan kembali kepada FRU. Mereka sudah bersedia dengan sarung tangan tebal untuk membalingkan kembali kepada FRU.



Wahhh....aku penat...tunggu ulasan lengkap dari aku nanti...TUNGGUUUUUUUU

4 ulasan:

  1. Anak Muda Malaysia sekarang bertambah berani

    BalasPadam
  2. sebab anak muda sekarang lebih rasa hidup meeka rerhimpit dengan berbagai2 kesusahan disebabkan ameno/be end ni

    BalasPadam
  3. salut...bangga jadi anak muda..pembela rakyat!!

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.