Isnin, 17 Ogos 2009

52 Tahun...Umno Jaguh Beer

Aku baru berumur 25 tahun. Masih muda. Semangat lawan Zionis Umno memang cukup tinggi. Baya aku ini, sahabat - sahabat di Palestine tengah sedap berentap dengan Zionis Yahudi. Hanya berbekalkan batu.

Tapi bukan itu isu yang aku nak cakapkan. Isu nya adalah beer. Aku tak kisah sahabat - sahabat Cina, India mahupun non-muslim untuk minum beer. Tapi apabila PAS mengamuk isu tersebut dan berjaya ditenangkan oleh Tan Sri Khalid datang pula beeruk. Siapa lagi kalau bukan KJ. King Of Monyet!!

Sepanjang 25 tahun Zionis Bn memerintah Selangor. Tidak ada langsung usaha membanteras beer di kawasan Shah Alam.

Sekarang mahu menjadi hero anti-beer?? 25 tahun aku hidup dan 52 tahun Bn memerintah, apa yang mereka buat??

Ya benar, Tan Sri Khalid lambat mengambil tindakan tapi sekurang - kurangnya beliau mahu membanterasnya. Ada usaha kearah itu. Umno? Aku hidup 25 tahun..apa yang mereka buat??

Buat mereka yang meloncat ikut serta loncatan si monyet ini...tahniah!! Anda termakan hasutan mereka. Anda keluarkan kenyataan yang mampu memecah - belahkan rakyat. Tahniah!!

Apa pun....tahniah penyokong BN...sekali lagi aku cakap..25 tahun aku hidup di bumi tercinta ini...

APA YANG UMNO BUAT??!!

1 ulasan:

  1. UMNOI BUAT BODO,PEKAK GAJAH ATAU DINASOR, DAN BUTA PERUT ! ASAL ADA MASYUK SEMUA OK DAA !

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.