Selasa, 25 Ogos 2009

Bersiap - sedia Dengan Durjana Yang Najib Akan Buat

Sekali saya ucapkan tahniah kepada seluruh jentera Pakatan Rakyat. Terima kasih yang tidak terhingga kepada pengundi kepada Permatang Pasir, anda telah memberi signal jelas kepada Umno, bahawa merekalah pengkhianat sebenar.

Tapi AWAS!!

Najib tidak akan duduk dengan tenang. Ingat selepas kita menang Kuala Terengganu, kita kehilangan Perak. Tidak mustahil untuk kita kehilangan Kedah atau Selangor. Semua itu tidak mustahil.

Pakatan Rakyat harus berjaga - jaga. Rakyat Kedah dan Selangor harus bersiap - sedia. Pejuang Rakyat harus kobarkan semangat anda. Jalanraya mungkin akan menjadi medan kita kelak jika Najib teruskan kerja bangsatnya itu.

Kita harus tentang kerja JAHAT Najib. Aturlah ratusan samseng bodoh kamu itu. Tapi kamu tetap tidak dapat menghalang kemaraan ratusan ribu rakyat yang datang dengan perasaan marah.

Najib, INGAT!!

Rakyat Kedah bukan sebarangan rakyat. Ingat MEMALI!!

Rakyat Selangor bukan sebarangan...ingat perhimpunan - perhimpunan besar di Selangor.

INGAT!!

Ini sumpah RAKYAT!!

1 ulasan:

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.